تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید جو در خراسان رضوی حدود 330 هزار تن برآورد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولید جو در خراسان رضوی حدود 330 هزار تن برآورد شد مشهد - ایرنا - مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت : امسال نزدیک به 330 هزار تن جو در استان تولید می شود.


محمد صبور بیلندی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : تولید محصول جو به دلیل سرما و خشکسالی افت قابل توجهی دارد چنانکه سال گذشته بالغ بر 500 هزار تن جو در استان تولید شد.
وی ادامه داد : این محصول بر اساس برآوردها در جریان سرمازدگی ها و خشکسالی ها بیش از 30 درصد خسارت دیده و افت نزدیک به 40 درصد در تولید محصول نهایی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه خسارت وارده به این محصول سنگین است ، اظهار داشت : این محصول نسبت به سایر غلات مقاومت کمتری در برابر سرما دارد و اگر سرمای بهمن ماه ،با این شدت بروز نکرده بود تولید امسال به میزان سال گذشته می رسید.
وی سطح زیر کشت این محصول را در سال زراعی گذشته 168 هزار هکتار اعلام کرد و افزود : امسال این میزان به 157 هزار هکتار کاهش یافت و بخشی از اراضی آن به زیر کشت گندم رفت.
وی اظهار داشت : در حال حاضر غلات استان در مرحله داشت قرار دارد و از الان به بعد میزان تولید و عملکرد نهایی محصول متاثر از عوامل اقلیمی مختلف از جمله سرما ، گرما ، تگرگ و باد است.
2713/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن