تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820952276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 6 هزار واحد صنعتی از مزایای منحصر به فرد خراسان رضوی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فعالیت 6 هزار واحد صنعتی از مزایای منحصر به فرد خراسان رضوی است مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: وجود معادن غنی و سرشار، فعالیت شش هزار واحد صنعتی با محوریت بخش خصوصی، تولید قابل توجه محصولات باغی، دامی و زراعی و استقرار صنایع تبدیلی از جمله مزایای منحصر به فرد خراسان رضوی به شمار می رود.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در دیدار اعضای سازمان بسیج اساتید این استان با اشاره به توانمندیهای خراسان رضوی در حوزه های مختلف اظهار داشت: این استان دارای ظرفیتهای بالقوه و بالفعل فراوان است که باید از آن در راستای توسعه اقتصاد استان بهره جست.
وی افزود: باید با بهره گیری مناسب از این فرصت ها در جهت توسعه متوازن استان گام برداریم و این استان را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.
رشیدیان از قرار گرفتن این استان در کریدورهای بین المللی و دسترسی آسان به کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه به عنوان مزیتی ویژه در حوزه ترانزیت یاد کرد و بر استفاده از این فرصت برای توسعه صادرات تاکید نمود.
وی وجود بارگاه ملکوتی حضرت امام هشتم (ع) در مشهد مقدس را عظیم ترین ظرفیت فرهنگی کشور توصیف کرد و گفت: این کلانشهر همواره کانون توجه مشتاقان زیارت خاندان عصمت و طهارت (ع) بوده و از اقصی نقاط کشور و دنیا به این شهر سفر می کنند.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در راستای ارتقای کمی و کیفی زیارت حضرت امام رضا (ع) افزود: باید از فرصت زیارت و حضور زائران در مشهد مقدس، برای نهادینه شدن سیره و فرهنگ رضوی، استفاده کنیم.
رشیدیان گفت: وجود نیروی انسانی متخصص و مجرب، توانایی بسیار صدور خدمات فنی و مهندسی، ظرفیتهای گردشگری و تولیدات صنعتی و صادراتی از دیگر توانمندیهای این استان به شمار می رود.
وی وجود سازمان بسیج اساتید را ظرفیتی مطلوب در این استان دانست و تصریح کرد: باید از این فرصت در راستای ارتقای شاخصه های توسعه استان بهره ببریم.
استاندار خراسان رضوی خواستار تعامل بیشتر اساتید دانشگاه و حوزه آموزش عالی با بدنه اجرایی و مدیریتی این استان شد.
وی با اشاره به حجم دانش آموختگان جویای کار در این استان گفت: به دلیل شکل نگرفتن ارتباط صحیح و منطقی صنعت با دانشگاه و عدم نیاز سنجی نیروی کار، شاهد بکارگیری نیروی انسانی در رشته های غیر مرتبط هستیم.
رشیدیان با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید باید با تشکیل اتاق فکر، موضوعات استان را رصد کند افزود: منویات رهبر معظم انقلاب، عملیاتی شدن شعار امسال، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار استان، در سایه تعامل تمام دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی، دانشگاهیان، صاحب نظران، نخبگان و تمام دلسوزان و معتقدان به نظام و ارائه راهکارهای کاربردی و ایده های نو و خلاقانه، محقق خواهد شد./1
1922 /664
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن