تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798482677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث 20هزار متر مربع فضای فرهنگی در خراسان جنوبی/ آغاز عملیات اجرایی مجتمع قرآنی خوسف


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی حجت الاسلام لطفیان خبر داد:
احداث 20هزار متر مربع فضای فرهنگی در خراسان جنوبی/ آغاز عملیات اجرایی مجتمع قرآنی خوسف
بیرجند – خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از احداث بیش از 20 هزار مترمربع فضای فرهنگی و قرآنی از ابتدای فعالیت سازمان تبلیغات در استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم لطفیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره فعالیت حدود 9 سال سازمان تبلیغات اسلامی در استان خراسان جنوبی گفت: در گذشته تنها دو اداره تبلیغات اسلامی در استان فعال بود که امروز این تعداد به 13 اداره افزایش یافته و رشد شش برابری را نشان می دهد. وی بیان داشت: به لحاظ تجهیزات از صفر شروع کردیم و امروز مجموعه آبرومند از ادارت تبلیغات اسلامی در سطح استان فعال است. وی از احداث حدود 20 هزار متر مربع فضای فرهنگی و قرآنی طی 9 سال گذشته در استان خبر داد و بیان کرد: در شهربیرجند دو مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا احداث شده است. وی همچنین احداث یک باب مدرسه علوم و معارف صدرا در نهبندان  در زیر بنای یک هزار و 200 متر مربع، احداث مرکز قرآنی در درمیان، مجتمع فرهنگی و قرآنی در زیر کوه در مساحت 600 متر، احداث دارالقران در سربیشه، احداث مجتمع قرآنی در خضری، مجتمع فرهنگی و قرآنی در سرایان با 500 متر مربع را از جمله فضاهای فرهنگی و قرآنی احداث شده در استان برشمرد. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از احداث 200 باب خانه عالم نیز در استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: از ین تعداد 130 باب به بهره برداری رسیده و 70 باب نیز در حال احداث است. حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه زمین برای احداث مجتمع فرهنگی و قرآنی فردوس تملک شده و عملیات احداث آن نیز به زودی آغاز می شود، بیان کرد: مجوز احداث مجتمع فرهنگی و قرآنی در خوسف نیز اخذ شده که عملیات ان در سال جاری آغاز می شود.

ضریب نفوذ مبلغین در خراسان جنوبی به هزار نفر رسید مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان در تبلیغ و ترویج به 100درصد اهداف از پیش تعیین شده رسیده است، بیان کرد: متاسفانه به دلیل کمبودهای اعتباری کمتر در حوزه حمایت ورود پیدا کرده ایم.  وی افزود: البته در حوزه حمایتی ضربه نیز نخورده ایم چون تعهد جامعه هدف بالا بوده و خودشان را وابسته به کمکهای دولتی ندیده‌اند.  لطفیان به فعالیت های گسترده حوزه تبلیغ و اعزام مبلغ استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته در مناسبت‌های مختلف ضریب نفوذ مبلغین به یک هزار نفر رسیده است. وی بیان داشت:  این بدان معنی است که برای هر 700 نفر از جمعیت استان یک مبلغ در مناسبت های مختلف سال اعزام شده است. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 70 روحانی مستقر در روستاهای استان به امر تبلیغ مشغول هستند، بیان داشت: در سال گذشته 64 هزار نفر روز مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان مبلغ اعزام شده است. به گفته وی بیش از شش هزار مبلغ به منظور انجام امور تبلیغی طی سال گذشته در مناسبت های مختلف به شهرها و روستاهای استان اعزام شده اند.  وی تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال، ارتباط با اقشار تحصیلکرد و فرهنگی و تاثیر گذار در منطقه تبلیغ، توجه ویژه به جوانان و نوجوانان و جذب آنا ن در محافل دینی، تشریح برکات انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و ترویج فریضه امر به معروقف و نهی از منکر، احیای زکات ، تببین موضوع عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی از برنامه های مبلغین در مناطق مختلف استان برشمرد. حجت الاسلام لطفیان عنوان کرد: در حال حاضر 64 مبلغ در قالب طرح استقرار، 70 نفر در قالب طرح هجرت بلند مدت و 120 نفر مبلغ بومی در سطح استان خراسان جنوبی مشغول فعالیت تبلیغی هستند.


۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۱۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن