تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813022228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله پایانی رزمایش بزرگ اقتدار 3 در منطقه عمومی قصرشیرین آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرحله پایانی رزمایش بزرگ اقتدار 3 در منطقه عمومی قصرشیرین آغاز شد قصرشیرین - ایرنا - مرحله نهایی و پایانی رزمایش بزرگ اقتدار 3 در منطقه عمومی خان لیلی قصرشیرین روز چهارشنبه با حضور سردار سرتیپ ˈاسماعیل احمدی مقدمˈ فرمانده انتظامی کشور و سردار ˈحسین ذوالفقاریˈ فرمانده مرزبانی ناجا آغاز شد.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا از منطقه برگزاری رزمایش، مرحله پایانی این رزمایش با حضور بیش از شش هزار نفر از نیروهای مرزبانی استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، خوزستان، هوا ناجا مرز، دانشکده علوم و فنون و نیروهای انتظامی و عشایر کرمانشاه به همراه ˈابراهیم رضایی بابادیˈ استاندار کرمانشاه و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان قصرشیرین در حال برگزاری است.
این رزمایش از روز یکشنبه 24 فروردین جاری در منطقه خان لیلی قصرشیرین با هدف ارتقای سطح توانمندی نیروهای مرزبانی و نمایش اقتدار آنها در مقابله با هرنوع تهدیدی و هماهنگی و همکاری نیروهای مرزبانی با دیگر نیروهای مسلح و مرزنشینان آغاز شده است.
این رزمایش با بکارگیری و آزمایش انواع تجهیزات نوین مانند پهبادها برای ماموریت های خاص، هواپیماهای شناسایی دو نفره ، بالگردها، چتر ریزی، بالون ها، دوربین ها، خودروهای ضدگلوله و سلاح های انفرادی در منطقه در حال اجراست.
همچنین ماموریت های مرزبانی و سناریوهای فرضی مانند عملیات تاخیری در مقابله با نیروهای نظامی دشمن، مقابله با تروریست ها، مبارزه با انواع قاچاق از جمله مواد مخدر، سلاح، مشروبات الکلی همچنین مبارزه با متجاوزان مرزی متناسب با موقعیت جغرافیایی متناسب با هر استان برای نیروهای شرکت کننده از برنامه های این رزمایش است.
در مرحله پایانی این رزمایش نیروها توانمندی های خود را بصورت عملی با انجام تمرینات رزم در میدان به نمایش می گذارند.
سردار ˈحسین ذوالفقاریˈ فرمانده مرزبانی ناجا پیش تر در گفت و گو با خبرنگاران پیام روشن رزمایش را برای کشورهای همسایه، اهتمام به تامین هرچه بیشتر امنیت مرزهای مشترک و صلح و دوستی، اقتدار و قاطعیت در مقابله با تروریست ها و ناامن کنندگان امنیت مرزهای کشور بیان کرد.
خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.ک/2
1234/567/681
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن