تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820885716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از 15 بانوي نخبه جهان اسلام در روز زن


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تجليل از 15 بانوي نخبه جهان اسلام در روز زن
15 بانوي نخبه كشورهاي اسلامي از پاكستان، لبنان، ايران، بحرين، عراق و تونس در همايش «فاطمه(س) بانوي مهر» از سوي اتحاديه زنان مسلمان مجمع تقريب مذاهب اسلامي تجليل خواهند شد.
15 بانوي نخبه كشورهاي اسلامي از پاكستان، لبنان، ايران، بحرين، عراق و تونس در همايش «فاطمه(س) بانوي مهر» از سوي اتحاديه زنان مسلمان مجمع تقريب مذاهب اسلامي تجليل خواهند شد. طوبي كرماني دبير همايش «فاطمه(س) بانوي مهر» با اعلام اين خبر افزود: جهان امروز در صدد ايجاد و تولد سازمان‌هاي غيردولتي يا مردم نهاد و ‌NGOهاي معمول است. اين سازمان‌ها اگر چه به واقع در تاريخ به كشورهاي غني چون ايران باز مي‌گردد اما هرگز در قالب يك تشكل تعريف شده اساسنامه‌اي و دولتي در ايران نبوده است. كرماني با تأكيد بر اينكه ما هنوز به قدر كافي در ايران چنين نهادهايي نداريم و بنابراين از وجودشان هم بهره نبرده‌ايم، اظهار داشت: متأسفانه شاهد عدم حضور عالمانه اين سازمان‌هاي غيردولتي در كشورهاي اسلامي هستيم. مسئولان ما هم مي‌بايست اين تشويق و ترغيب را مي‌داشتند. اندكي پيش از تشكيل اتحاديه زنان مسلمان به وسيله مجمع جهاني تقريب مذاهب توسط آيت‌الله اراكي به تعدادي بانوان پيشنهاد اين كار را داديم بنابراين ما هم از نخبگان فرهنگي و علمي دراين مسير بهره برديم.   دبيركل اتحاديه زنان مسلمان با بيان اينكه روز ميلاد مبارك حضرت زهرا (س) بهترين بهانه بود تا براي اولين بار با يك نگاه تقريبي از اعضاي هيئت امنا جشني بين‌المللي با حضور اهل سنت و شيعه برگزار كنيم، توضيح داد: نام فاطمه بانوي مهر با اهداف معيني انتخاب شده است، علاوه بر اين توان اتحاديه طوري نبود كه به تنهايي كار را پيش ببرد، بنابراين هيئت امنا و مجمع عمومي تقريب مذاهب و برخي مؤسسات فرهنگي چون «هل أتي»، شهرداري تهران، بسيج مستضعفين، صدا و سيما در اين مسير ما را ياري كردند. وي درباره برخي اهداف مهم اتحاديه زنان مسلمان گفت: ‌انسجام توان انديشه‌اي، عقلي، فكري زنان مسلمان در سراسر جهان براي هم افزايي نيروها در ساحت‌هاي مختلف از اهداف ماست.    اگر بصيرت و آگاهي ما بالا رود به همان اندازه ضلالت، كج‌روي و كج انديشي كمتر مي‌شود، در همين راستا در جشن فاطمه زهرا (س) از نخبگان دانش‌آموزي، دانشجويي و فرهنگي- ورزشي تجليل خواهد شد. اين همايش يك‌شنبه آينده 31فروردين در مركز همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد با حضور رئيس مجلس، دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي و جمعي از نخبگان برگزيده جهان اسلام برگزار مي‌شود.




تاریخ انتشار: 26 فروردين 1393 - 22:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن