تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815300602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدوارم برادری شما سرمشق همه کشورهای منطقه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: امیدوارم برادری شما سرمشق همه کشورهای منطقه باشد


حسن روحانی خطاب به ایثارگران و منتخبین استان سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم صمیمیت، برادری و اتحاد شما سرمشقی برای همه کشورهای منطقه و اسلامی باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» عصرامروزدرجمع ایثارگران و منتخبین استان سیستان و بلوچستان درتالار فردوسی دانشگاه سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه همه ما موضوع وحدت را مطرح و آن را بیان می کنیم افزود: همه می دانیم دراستان سیستان و بلوچستان مردم قرنها با وحدت واتحاد کنار یکدیگر زندگی کردند و ما به وحدت و اتحاد شما افتخار می کنیم.
وی اظهار داشت: سخن گفتن درجمع فرهیختگان، شعرا، نویسندگان، صاحبنظران، اساتید، علما و به ویژه ایثارگران وخاندان معظم شهیدان، جانبازان وآزادگان آن هم درفرصتی کوتاه کارساده ای نیست.

«روحانی» اضافه کرد:این خادم ملت افتخار می کند که درآغاز سال جدید خداوند این توفیق را داد تا درسرزمین غیورمردان ومرزداران باکفایت ومردم عزیزسیستان وبلوچستان باشیم.

وی ادامه داد: سخن را ازایثارگران شروع می کنم و بعد به رسالت بلند نخبگان می پردازم؛ به راستی اگرایثارومقاومت وآمادگی برای جانبازی و شهادت نبود آیا می توانستیم انقلابمان را در برابر آن همه دشمن شرق وغرب با دستی خالی ازابزار مادی و روحی متکی به خدای آسمان و زمین به پیروزی برسانیم؟

«روحانی» افزود: اگردرهمان فروردین 1342 وکشتار مدرسه فیضیه عقب نشینی می کردیم، اگرآن روزکه طلبه های جوان را ازمدرسه فیضیه به حیاط پرت کردند وعده ای را مجروح وعده ای را کشتند ما عقب نشینی می کردیم، ایثار و شهامت و شهادت ادامه نمی یافت.

رئیس جمهورافزود: بعد ازانقلاب و آن همه توطئه ما توانستیم در برابرتوطئه قدرت های بزرگ و به ویژه آمریکا پیروز شویم ؛ آنچه ما را پیروز ساخت، روح مقاومت و ایستادگی بود.

وی ادامه داد: سرلوحه غیورمردان این سرزمین ایثارگران هستند؛ آنهایی که در فیضیه کشته دادند در 15 خرداد در خون غلطیدند، 17 شهریور، 21 بهمن، 22 بهمن، همه سال های 58 و 59 و به ویژه هشت سال دفاع مقدس در برابر توطئه همه جهان، که جنگ ما در برابر حزب بعث و یک کشور نبود، که جنگ ما در برابر همه آنهایی بود که پشت به پشت هم دادند تا این ملت را در برابر زور و فشار تسلیم کنند، اما این ملت ایستادگی کرد و پیروز شد.
رئیس جمهوردربخش دیگری از سخنان خود گفت: افتخار از آن خاندان بزرگ ایثارگران و به ویژه جانبازان وآزادگان و همه آنهایی است که مرزداران این سرزمین هستند؛ مرزدارانی که درصف ایستاده اند همانند جهادگران فی سبیل الله هستند.


سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن