تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815298349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی در جمع ایثارگران: امیدوارم برادری شما سرمشق همه کشورهای منطقه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روحانی در جمع ایثارگران: امیدوارم برادری شما سرمشق همه کشورهای منطقه باشد
رییس جمهوری خطاب به ایثارگران و منتخبین استان سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم صمیمیت، برادری و اتحاد شما سرمشقی برای همه کشورهای منطقه و اسلامی باشد.
آفتاب: حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» عصر امروز در جمع ایثارگران و منتخبین استان سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همه ما موضوع وحدت را مطرح و آن را بیان می کنیم افزود: همه می دانیم در استان سیستان و بلوچستان مردم قرنها با وحدت و اتحاد کنار یکدیگر زندگی کردند و ما به وحدت و اتحاد شما افتخار می کنیم.


وی اظهار داشت: سخن گفتن در جمع فرهیختگان، شعرا، نویسندگان، صاحبنظران، اساتید، علما و به ویژه ایثارگران و خاندان معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان آن هم در فرصتی کوتاه کار ساده ای نیست.


«روحانی» اضافه کرد: این خادم ملت افتخار می کند که در آغاز سال جدید خداوند این توفیق را داد تا در سرزمین غیورمردان و مرزداران باکفایت و مردم عزیز سیستان و بلوچستان باشیم.


وی ادامه داد: سخن را از ایثارگران شروع می کنم و بعد به رسالت بلند نخبگان می پردازم؛ به راستی اگر ایثار و مقاومت و آمادگی برای جانبازی و شهادت نبود آیا می توانستیم انقلابمان را در برابر آن همه دشمن شرق و غرب با دستی خالی از ابزار مادی و روحی متکی به خدای آسمان و زمین به پیروزی برسانیم؟


«روحانی» افزود: اگر در همان فروردین 1342 و کشتار مدرسه فیضیه عقب نشینی می کردیم، اگر آن روز که طلبه های جوان را از مدرسه فیضیه به حیاط پرت کردند و عده ای را مجروح و عده ای را کشتند ما عقب نشینی می کردیم، ایثار و شهامت و شهادت ادامه نمی یافت.


رییس جمهوری افزود: بعد از انقلاب و آن همه توطئه ما توانستیم در برابر توطئه قدرت های بزرگ و به ویژه آمریکا پیروز شویم ؛ آنچه ما را پیروز ساخت، روح مقاومت و ایستادگی بود.


وی ادامه داد: سرلوحه غیورمردان این سرزمین ایثارگران هستند؛ آنهایی که در فیضیه کشته دادند در 15 خرداد در خون غلطیدند، 17 شهریور، 21 بهمن، 22 بهمن، همه سال های 58 و 59 و به ویژه هشت سال دفاع مقدس در برابر توطئه همه جهان- که جنگ ما در برابر حزب بعث و یک کشور نبود، که جنگ ما در برابر همه آنهایی بود که پشت به پشت هم دادند تا این ملت را در برابر زور و فشار تسلیم کنند- اما این ملت ایستادگی کرد و پیروز شد.


به گزارش ایرنا، رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: افتخار از آن خاندان بزرگ ایثارگران و به ویژه جانبازان و آزادگان و همه آنهایی است که مرزداران این سرزمین هستند؛ مرزدارانی که در صف مرابط ایستاده اند همانند جهادگران فی سبیل الله هستند.






تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن