تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813166853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

3800 کلاس درس توسط خیرین در کرمان ساخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

3800 کلاس درس توسط خیرین در کرمان ساخته شد جیرفت - ایرنا - مسوول مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان گفت: پس از تشکیل این مجمع در سال 1378 تاکنون سه هزار و 800 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در استان ساخته شده است.


ماشاء اله حسنی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس ها در قالب 670 طرح اجرا شده که علاوه بر آن 108 سالن چند منظوره نیز در مدارس توسط خیرین ساخته شده است.
وی بیان کرد: هشت مجمع خیرین مدرسه ساز در استان کرمان فعال است که امروز نهمین مجمع هم در جنوب کرمان راه اندازی و فعال شد.
وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این مجمع کمک به ساخت و ساز مدارس و فراهم کردن شرایط درس خواندن دانش آموزان با استعداد در مناطق مختلف استان کرمان در فضای استاندارد و مقاوم است.
حسنی ادامه داد: هر مجمع خیرین طبق اساسنامه دارای 9 نفر است که شامل هفت نفر خیر، یک رییس مجمع و یک نفر هم به عنوان مسوول نوسازی می باشد.
وی گفت: در شهرستان های جنوبی کرمان نیز این مجمع برای استفاده از ظرفیت خیرین راه اندازی خواهد شد.ک/3
7444/8154/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن