تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798504722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 95 میلیارد تومان برای بودجه شهرداری منطقه 10/ احداث مجموعه هنرهای آیینی نمایشی روباز تالار هنر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان نریمانی خبر داد:
اختصاص 95 میلیارد تومان برای بودجه شهرداری منطقه 10/ احداث مجموعه هنرهای آیینی نمایشی روباز تالار هنر
اصفهان –خبرگزاری مهر: شهردار منطقه 10 اصفهان با اعلام خبر احداث مجموعه هنرهای آیینی نمایشی روباز تالار هنر با هزینه 6 میلیارد ریال گفت: برای بودجه شهرداری منطقه 10 اصفهان در سال 93 در مجموع 95 میلیارد تومان اختصاص داده شده‌است که شامل 65 میلیارد تومان بودجه نقدی و 30 میلیارد غیر نقدی (املاک و مستغلات) است و امیدواریم با اصلاح بودجه به بیش از 100 میلیارد تومان برسد.



به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نریمانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: منطقه 10 دومین بخش اصفهان از نظر وسعت جمعیت با 17 محله شامل محلات پروین، عطار نیشابوری، هفتون، ملاصدرا، خواجه عمید، دشتستان، عسگریه، کوی نرگس، فجر، شیخ طوسی، ملاصدرا، اطشاران، گرکان و دیگر موارد است.

وی با اشاره به پروژه های افتتاحیه شهرداری منطقه 10 اصفهان بیان داشت: در طول دو سال گذشته، 72 پروژه در این منطقه اجرایی شده است که مجموع کل پروژه های تملک و اجرا در این منطقه 43 میلیارد تومان بوده است.

اختصاص 5 میلیارد تومان برای احداث مجموعه های فرهنگی ورزشی

شهردار منطقه 10 اصفهان افزود: هزینه اجرایی انجام این پروژه ها بالغ بر 24 میلیارد تومان است که 5 میلیارد تومان آن برای مجموعه های فرهنگی ورزشی و 4 میلیارد تومان هزینه حمل و نقل و ترافیک و مابقی نیز برای خیابان سازی، پیاده روسازی و موارد ذیل بوده است.

وی با شرح 72 پروژه اجرایی شهرداری اصفهان در طول این مدت بیان داشت: پروژه های خیابان سازی شامل احداث معابر مجموعه مسکونی ظفر و احداث خیابان اصلی ظفر و احداث معابر شمالی و جنوبی آن ، احداث کندرو شرقی اتوبان آقابابایی (حدفاصل پل اطشاران تا خیابان سپهر) و خیابان سازی خیابان گاز، خیابان سازی و تکمیل خیابان آذربیگدلی، خیابان سازی فاز دوم خیابان مفتح( حدفاصل خیابان میثم تا مسجد امام حسن(ع)، ساماندهی ورودی شهرک صفائیه از خیابان نیرو و احداث ورودی و خروجی شهرک صفائیه به کندرو اتوبان شهید آقا بابایی، ساماندهی و خیابان سازی خیابان امامزاده اطشاران و ساماندهی و خیابان سازی خیابان سردار رئیسی (حصه) بوده است.

نریمانی با بیان اینکه آسفالت معابر اصلی سروش، ابن یمین، ویلا، مفتح و زرین کوب و آسفالت معابر فرعی شامل روکش و زیرسازی روکش آسفالت از جمله دیگر این اقدامات بوده است با اشاره به پیاده روسازی های این منطقه بیان داشت: پیاده روسازی خیابان های دشتسان، معراج (حدفاصل خیابان پروین تا فجر)، خیابان سروش(حدفاصل خیابان عسگریه تا خیابان مصلی)، پیاده روسازی خیابان پروین، پیاده‌روسازی و سامان‌دهی فضای سبز حصه در مجاورت اتوبان فرودگاه، ساماندهی پیاده رو و فضای سبز بلوار سراج، ساماندهی پیاده رو خیابان پروین (لاله تا جی) و احداث مسیر دوچرخه،از جمله این موارد بوده است.

وی با اشاره به پروژه های حمل و نقل وترافیک در این منطقه بیان داشت: احداث مسیر BRT خیابان سروش (ایستگاه ها و نرده گذاری)، خرید اتوبوس BRT، نصب و تجهیز دوربین های نظارت تصویری( پل تمدن، جی – اتوبان شهید آقابابایی، زیرگذر میدان احمدآباد)، نصب دستگاه کنترلر هوشمند در تقاطع خیابان های سروش، احداث پل عابر پیاده اتوبان شهید آقابابایی، اجرای گاردریل در بزرگراه شهید اردستانی، اجرای گاردریل در سطح منطقه، نرده گذاری و ایمن سازی اتوبان شهید اردستانی، خط کشی ترافیکی در سطح منطقه، ایستگاه دوچرخه پروین و مقاوم سازی ستون های پل آزادگان از اقدامات شهرداری منطقه 10 برای حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده است.

احداث مجموعه هنرهای نمایشی روباز تالار هنر

شهردار منطقه 10 اصفهان اضافه کرد: در زمینه فرهنگی، ورزشی و رفاهی نیز احداث مجموعه ورزشی سرپوشیده خیابان شهید اول (برنا)، احداث ورزشگاه سرپوشیده خیابان میثم (توانا)، ورزشگاه سرپوشیده زیتون (سالن رزمی)، تملک زمین برای احداث کتابخانه خیابان اوحدی جنب مسجد النبی، احداث نماد سرداران شهید آقابابایی، احداث مجموعه هنرهای آیینی نمایشی روباز تالار هنر با هزینه 6 میلیارد ریال و با مساحت ساخت 2270 مترمربع، 1800 مترمربع محوطه جهت نمایش و 470 مترمربع ساختمان، فضای سبز 200 متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی و احداث پارک ها در این منطقه، ساماندهی مادی ها و احداث آبنما و روشنایی پارک ها و معابر از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری 10 در سطح منطقه بوده است، بیان داشت: احداث مجموعه تجاری اداری پارک گرکان، احداث مجموعه تجاری اداری میثم، میدان میوه و تره بار کوثر، خانه مطبوعات لاله، حفر چاه های دفع آب های سطحی، احداث سپتیک تانک و مسیر دفع اب های سطحی حصه، کانال دفع آب های سطحی پل شهید محسنیان و لایروبی کانال سپتیک در سطح منطقه از دیکر اقدامات شهرداری منطقه 10 در راستای خدمت به مردم این منطقه بوده است.

افزایش 60 درصدی بودجه شهرداری منطقه 10

نریمانی با اشاره به پروژه های سال جاری منطقه 10 شهرداری اصفهان بیان داشت: بودجه سال 92 شهرداری 10 پس از اصلاح بودجه در نهایت به 43 میلیارد تومان رسید و این رقم برای سال 93 با افزایش 60 درصدی به 65 میلیارد تومان بودجه نقدی و 30 میلیارد تومان غیرنقدی (املاک و مستغلات) رسید اما پیش بینی ما این است که این مجموع با اصلاح بودجه به 100 میلیارد تومان برسد.

وی افزود: از این مقدار 83 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی خرج می شود و بنا داریم تا دو فرهنگسرا در محله محروم حصه و در مجاورت مسجد مصلی بسازیم و در صورت تامین امکانات لازم فرهنگسرای سوم در محله عطارنیشابوری وجود دارد.

شهردار منطقه 10 اصفهان  بیان داشت: همچنین میدان کوچک 6راه در مجاورت محله محروم حصه وجود دارد که از استانداردهای ترافیکی خارج است و شرایط مناسبی ندارد و از این رو با هماهنگی معاون عمرانی استانداری طرح ساماندهی آن در اولویت قرار گرفته و و امیدواریم با تملک اراضی مجاور میدان استاندارد ترافیکی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در مجموعه جدیدالحداث ظفر زمین هشت هزار متری با عنوان خدمات مجموعه هست که بخشی از این خدمات شامل ایجاد ورزشگاه سرپوشیده و ایستگاه آتش نشانی است.

نریمانی بیان داشت: همچنین 10 و نیم میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی اراضی حاشیه چشمه مرغاب در نظر گرفته شده و برای پیاده روسازی خیابان پروین به عنوان یکی از ستون های عبور و مرور منطقه نیز یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن