تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانندگان یک سوم قربانیان سلاح سرد در استان اصفهان را تشکیل دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رانندگان یک سوم قربانیان سلاح سرد در استان اصفهان را تشکیل دادند اصفهان- ایرنا- مدیر کل پزشک قانونی استان اصفهان گفت: رانندگان با 31.7 (سی و یک هفت دهم درصد) معادل حدود یک سوم، بیشترین قربانیان ناشی از به کار گیری سلاح سرد در استان اصفهان در سال گذشته بودند.


ˈعلی سلیمانپورˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از آن خانمهای خانه دار با 19.5(نوزده و نیم) درصد و کارگران با 17 درصد در رده دوم و سوم قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه آمار قربانیان ناشی از به کار گیری سلاح سرد در استان در سال گذشته 41 نفر بود، ادامه داد: این آمار نسبت به سال 91 با هشت درصد افزایش همراه بوده است.
سلیمانپور اضافه کرد: 71 درصد کشته شدگان بین 20 تا 40 سال، 25 درصد بالای 40 سال و پنج درصد زیر 20 سال سن داشتند.
وی با بیان اینکه 46.3 درصد قربانیان متاهل و 51.2 درصد آنان را افراد مجرد تشکیل داده است، افزود: وضعیت سنی دو ونیم درصد آنان نامعلوم بوده است.
سلیمانپور در خصوص وضعیت تحصیلی قربانیان ناشی از به کارگیری سلاح سرد در استان نیز گفت: 17درصد آنان بی سواد، 58.6 درصد آنان واجد تحصیلاتی کمتر از دیپلم، 19.5 درصد دیپلم و فوق دیپلم، دو و چهار دهم درصد لیسانس و بالاتر و دو و چهار دهم درصد نیز نامعلوم گزارش داده شده است.
وی اظهار داشت: ضاربان در 56 درصد از موارد درگیری منجر به فوت باسلاح سرد از بستگان، در 34 درصد غریبه و ناشناس و در 10 درصد نیز نامعلوم بوده است.
سلیمانپور با بیان اینکه اصفهان با 63.4 درصد بیشترین آمار مرتبط با فوت شدگان را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: شهرستان برخوار در رده دوم و بعد از آن شهرستانهای خمینی شهر و مبارکه در جایگاه سوم قرار دارند.
وی گفت: سهم مردان از جامعه آماری قربانیان ناشی از بکار گیری سلاح سرد 78 درصد و زنان 22 درصد است.
7137/ت/607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن