تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820794765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروانه کاربرد علامت استاندارد 11فرآورده غذای ابطال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پروانه کاربرد علامت استاندارد 11فرآورده غذای ابطال شد تهران بزرگ-ایرنا-مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: پروانه کاربرد علامت استاندارد 11 فرآورده غذایی مشمول استاندارد اجباری و تشویقی باطل شد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهرانˈ مسلم بیاتˈ گفت : پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده های غذایی در جلسه کمیته علایم این اداره کل در ماه گذشته مورد بررسی و ابطال شد.
وی پروانه های باطل شده را شامل کنسرو رب گوجه فرنگی در بسته بندی قوطی فلزی تا یک کیلوگرم با نام تجارتی طلیعه، شیر پاستوریزه پرچرب، کم چرب و نیم چرب در بسته بندی PET و کیسه سه لایه پلی اتیلنی با نام تجارتی بهیاد، ماست پرچرب و کم چرب در بسته بندی ظروف پلی استایرن با نام تجارتی بهیاد عنوان کرد.
وی افزود:پروانه کاربرد علامت استاندارد دوغ بدون گاز گرما دیده در بسته بندی بطری PET و کیسه سه لایه پلی اتیلنی با نام تجارتی بهیاد، مغز پسته فرآینده شده با نام تجارتی آمینو، بستنی شیری مخلوط با چربی نباتی وانیلی، کاکائویی، قهوه و بستنی میوه ای بدون شیر با نام تجارتی لانوس، نان جو با نام تجارتی فورنی، به علت نقض قوانین و الزامات استاندارد ابطال شد.
بیات با تاکید بر نظارت دقیق حتی بر فرآورده های مشمول استاندارد تشویقی بیان کرد : پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی چند فرآورده خوراکی نیز ابطال شده است.
وی گفت : سوسیس و کالباس 50 – 40 درصد گوشت با نام تجارتی امیران، ماست کم چرب و پرچرب در بسته بندی پلی اتیلنی و پلی استایرن و دوغ بدون گاز گرما دیده در بسته بندی بطری PET با نام تجارتی تندیس، شیر پاستوریزه کم چرب و نیم چرب در بسته بندی کیسه سه لایه پلی اتیلنی و ظروف پلی استایرن با نام تجارتی تندیس و شیر طعم دار پاستوریزه ( کاکائو ) در بسته بندی پلی استایرن با نام تجارتی تندیس که پیش از این پروانه کاربرد علامت استاندارد آنها تعلیق شده بود پس از رفع نواقص پروانه شان رفع تعلیق شد.
مدیرکل استاندارد تهران از صدور پروانه برای سه فرآورده نوشابه انرژی زا در بسته بندی شیشه با نام تجارتی کاسل، پودر کیک نیمه آماده ( طعم دار ) در بسته بندی OPP درون جعبه مقوایی با نام تجارتی بن سا، روغن زیتون فرابکر و روغن زیتون تصفیه شده در بسته بندی ظروف PET با نام تجارتی لادن – لادن طلایی خبر داد.
بیات ضمن دادن اطمینان خاطر به مصرف کنندگان در خصوص استفاده از فرآورده های با نشان استاندارد از آنان خواست : در صورت مواجه با فرآورده غذایی با بوی نامطبوع و یا بسته بندی معیوب مراتب را از طریق سامانه تلفنی 1517 به اطلاع این اداره کل برسانند.
تهرام564/9977/564
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن