تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798601695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آستان قدس به سووالات دینی بیش از یک میلیون زائر پاسخ داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آستان قدس به سووالات دینی بیش از یک میلیون زائر پاسخ داد مشهد- ایرنا - رییس اداره پاسخگویی به سووالات دینی آستان قدس رضوی گفت: پارسال این مرکز با استفاده از کارشناسان دینی و اجتماعی در قالب نشست های تخصصی پیرامون موضوعات مختلف به سووالات یک میلیون و 124 هزار زائر و مجاور در حرم مطهر رضوی پاسخ داد.


ˈجواد هاشمیˈ روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در سال گذشته 394 نشست پرسش و پاسخ در قالب ˈنشست پرسش و پاسخ دینیˈ، ˈپرسمان های دینیˈ، ˈدین، نشاط و زندگیˈ در صحن جمهوری اسلامی و رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار شد.
وی با بیان اینکه پرسشگری از جمله مسائل حیاتی و مهمی می باشد که رشد و تعالی هر فکر و اندیشه ای وابسته به آن است، گفت: یکی از اصولی ترین اهداف اداره پاسخگویی به سووالات دینی آستان قدس رضوی، ایجاد بستر و فضای مناسب جهت پرسش و پاسخ است، از این رو سلسله نشست های ˈدین، نشاط، زندگیˈ و ˈپرسمان دینیˈ در حرم مطهر رضوی پیش بینی شد.
وی ˈطب المعصومین (ع)، زلال احکام، شمیم وحی، خانواده رضوی، در محضر عالم آل محمد (ص)، زمزم بندگی، به سوی ظهور و نسیم معرفتˈ را عناوین جلسات پرسمان دینی حرم مطهر رضوی ذکر کرد.
وی اظهار داشت: تبیین الگویی کارآمد و جامع از نظام تعلیم و تربیت اسلامی در حوزه های خانواده، جوان و اجتماع برای عموم زائران حرم مطهر رضوی از اهداف برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دینی در حرم مطهر رضوی است که طی سال گذشته 635 هزار نفر در این نشست ها شرکت کردند.
هاشمی با اشاره به استقبال 255 هزار زائر از نشست های پرسمان دینی در سال گذشته، گفت: ساعت برگزاری 247 نشست پرسمان دینی در حرم رضوی غالبا بعد از اقامه نماز مغرب و عشا بود.
رییس اداره پاسخگویی به سووالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری 105 نشست ˈدین، نشاط، زندگیˈ طی ایام تابستان سال گذشته در صحن مطهر جمهوری اسلامی حرم رضوی ،گفت: این جلسات با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی برای عموم زائران قبل از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد که در طول آن 350 هزار نفر شرکت کردند.
وی ˈخانواده موفق در آموزه های دینی، مدیریت در خانواده موفق، شادی و نشاط در اسلام، ازدواج و مسائل مرتبط با آن و روابط اجتماعی در آموزه های دینیˈ را محورهای برگزاری سلسله جلسات پرسش و پاسخ ˈدین، نشاط، زندگیˈ عنوان کرد.
هاشمی افزود: پارسال 16 جلسه ˈپرسمان بصیرتˈ ویژه دهه آخر صفر، 11 جلسه ˈفجر بیداریˈ در ایام دهه فجر و 15 نشست ˈبهار در بهشتˈ ویژه ایام نوروز و با حضور 30 هزار زائر در حرم مطهر برگزار شد.
وی اضافه کرد: این جلسات از جمله برنامه های موفق اداره پاسخگویی به سووالات دینی است که در آن سعی شده با نگاه عمیق به مسائل معرفتی، تربیتی و خانوادگی، فرصتی را برای پرسش و پاسخ، اندیشیدن، فهمیدن و رسیدن به معارف زلال و ناب دینی فراهم آورد.
7489/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن