تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820283010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایمنی در فعالیت های هوانوردی گیلان در درجه نخست اهمیت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایمنی در فعالیت های هوانوردی گیلان در درجه نخست اهمیت است رشت - ایرنا - مدیر ایمنی فرودگاه بین المللی سردار جنگل تاکید کرد: ایمنی در فعالیت های هوانوردی این فرودگاه، همواره در درجه اول اهمیت قرار دارد .


ˈ سید بابک میرحسینیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایمنی از مهمترین اولویت های هوانوردی است و در همین راستا مانور طرح اضطراری دو سالانه در دهه سوم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مانور دور میزی( شش ماهه)، سالانه و دوسالانه برای آمادگی و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت کارکنان ارگان های امنیتی و امدادی مرتبط در مواقع اضطراری اعم از سوانح هوایی، حمل کالاهای غیر مجاز و ... صورت می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه طراحی شده ، مدیریت بحران استانداری گیلان، دفتر استانداردهای فرودگاهی، شرکت هواپیمایی ، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان، هلال احمر استان گیلان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، یگان پلیس هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت، یگان سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت، راهنمایی و رانندگی استان گیلان،سوختگیری هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت وپزشکی قانونی، با محوریت اداره کل فرودگاه استان گیلان در این مانور مشارکت می کنند.
میر حسینی اضافه کرد: ایمنی در کلیه فعالیت های هوانوردی همواره در درجه اول اهمیت قراردارد و با توجه به اهمیت موضوع ایمنی، فرودگاه ها همواره در راستای تامین ایمنی و امنیت هواپیما، مسافرین و بار هزینه های فراوانی را متحمل می شوند.
وی ادامه داد: امروزه در فرودگاه ها با بکارگیری سیستم های مدرن ناوبری و امنیتی سعی می شود ایمنی و امنیت در سطح بالایی تامین شود؛ اما می بایست ضمن رعایت استانداردها برای کاهش حوادث احتمالی، تدابیر و پیش بینی های لازم برای شرایط خاص اندیشیده شود تا بتوان در حداقل زمان ممکن با یک مدیریت واحد و هماهنگی کامل بهترین اقدامات انجام شود.
وی یکی از روش های چگونگی مدیریت بحران و جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی را تمرین مانورهای دور میزی ، محدود و یا کامل دانست و گفت: از این طریق وظایف ارگان های مختلف تمرین و ارزیابی می شود و نواقص و مشکلات موجود نیز برطرف می شود.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت - انزلی، حدود 15 کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و با مساحتی معادل 220 هکتار به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است.ک/3
1881/695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن