تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814605386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش روحانيون معين و معينه‌ها در قم برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدير جذب و سازماندهي امور روحانيون بعثه:
همايش روحانيون معين و معينه‌ها در قم برگزار مي‌شود
اين همايش با حضور روحانيون سراسر كشور چهارم ارديبهشت ماه، در نوبت صبح به صورت مشترك و در نوبت عصر به صورت جداگانه براي روحانيون، معين‌ها و معينه‌هاي حج تمتع ۹۳ در قم برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام والمسلمين زماني از برگزاري همايش روحانيون، معين و معينه‌هاي حج تمتع در ۴ ارديبهشت ۹۳ در قم خبر داد و گفت: اين همايش كه با حضور روحانيون سراسر كشور برگزار مي‌شود، در نوبت صبح به صورت مشترك و در نوبت عصر به صورت جداگانه براي روحانيون، معين‌ها و معينه‌هاي حج تمتع ۹۳ برگزار خواهد شد.

وي اضافه كرد: در اين همايش سراسري كه با حضور روحانيون سراسر كشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، درباره آخرين اخبار و اطلاعات و توضيحات پيرامون مناسك حج، تغيير و تحولات اماكن، نرم‌افزارها و محصولات جديد فرهنگي به حاضران اطلاع‌رساني خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين زماني با بيان جزئياتي درباره اين همايش افزود: ارائه اطلاعات آموزشي به روحانيون، فتاواي جديد مراجع عظام تقليد درباره احكام حج تمتع، نحوه ارزيابي عملكرد روحانيون، توصيه‌هاي اخلاقي، مسائل اجرايي حج و زيارت، شبهه‌شناسي و پاسخ به شبهات و همچنين مباحث كاربردي ديگر، بخشي از برنامه‌هاي اين همايش يك روزه سراسري خواهد بود.

وي در پايان گفت: اين همايش يك روزه با حضور و سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، مهندس سعيد اوحدي رياست سازمان حج و زيارت، معاونت فرهنگي حوزه نمايندگي ولي فقيه، مدير جذب و گزينش، مدير آموزش، مدير محصولات فرهنگي و... در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

لازم به ذكر است روحانيون اعزامي به حج تمتع ۹۳، مجموعا ۷۰۰ نفر خواهند بود.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن