تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814959427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس نهاوند، قاتل را ساعتی پس از ارتکاب جرم به دام انداخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس نهاوند، قاتل را ساعتی پس از ارتکاب جرم به دام انداخت نهاوند - ایرنا- سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، قاتل جوان را در کمتر از 20 ساعت از زمان ارتکاب جرم به دام انداختند.


سرهنگ ˈکریم ترکمانˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فردی که با همدستی یکی از دوستان خود جوانی 21 ساله را با ضربات چاقو در یکی از باغ های اطراف نهاوند به قتل رسانده بود در کمتر از 20 ساعت به دام پلیس افتاد.
وی ادامه داد: قاتل با همدستی یکی از دوستان خود در نیمه های شب با کشاندن مقتول به یکی از باغ های اطراف شهر نهاوند با وی درگیر شد و پس از به قتل رساندن او متواری شد.
وی گفت: پس از اعلام این موضوع به پلیس ،ماموران اداره آگاهی این شهرستان با به کار گیری یک سری شگردهای پلیسی موفق شدند محل فرار وی را رد یابی و در کمتر از 20 ساعت قاتل را دستگیر کنند.
سرهنگ ترکمان بیان داشت :متهم در ابتدا هرگونه ارتباط با مقتول و دخالت در قتل وی را منکر شد که با ارائه مستندات در نهایت چاره ای جز بیان واقعیت و اعتراف ندید و پرده از ماجرای قتل دوست جوان خود برداشت.
وی افزود : بنا به اعتراف متهم ، نقشه و اجرای این عمل مجرمانه با همدستی و همکاری یکی از دوستان قاتل رخ داده است که مامورین پلیس آگاهی در پیگیری هایی که در ساعات اولیه داشته اند متوجه شدند که متهم ردیف دوم متواری شده است لذا تحقیقات تا حصول نتایج کامل و دقیق در این زمینه ادامه دارد.
576/7526
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن