تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوفایی مباحث فرهنگی در مساجد نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان حجت الاسلام فراشي:
شکوفایی مباحث فرهنگی در مساجد نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد
سنندج - خبرگزاری مهر:‌‌ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شکوفایی مباحث فرهنگی در مساجد استان كردستان نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محرم علی فراشی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان كردستان در سنندج با اشاره به اینکه نامگذاری شعار امسال نیز همانند سنوات گذشته در راستای رشد و ارتقای کشور است، گفت: مطابق اصل 110 قانون اساسی یکی از وظایف رهبري در نظام جمهوری اسلامی ایران تعیین سیاست های کلی و راهبردی است و اعلام شعارهای سال نیز در همین راستا صورت می گیرد. وی با اشاره به اینکه نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي از 87 تاکنون جهت گیری اقتصادی داشته است، عنوان کرد: نامگذاری چندین سال متوالی در ارتباط با موضوع اقتصادی نشان از اهمیت این مسئله و هم چنین غفلت مسئولان در سال های گذشته است. وی بیان کرد: در سال جاری نیز مدیریت عادی قطعا پاسخگو و مثمر ثمر نخواهد بود بلکه تحقق شعار سال نیاز به کار حماسی و ایثاری و مدیریت جهادی دارد. مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: مصداق بارز مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس حضرت امام خمینی(ره) و در زمان کنونی نیز مقام معظم رهبری است. حجت الاسلام فراشی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح برنامه های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سال جاری پرداخت و گفت: از آنجا که در هر زمانی کارها و فعالیت ها بر اساس قرآن و سنت انجام شده نتیجه بخش بوده است امسال برنامه های قرآنی بیشتری در دستور کار مجموعه فرهنگی مرکز بزرگ اسلامي غرب كشور قرار می گیرد. وی کمک به امور فرهنگی مساجد را از دیگر برنامه های مرکز ذکر کرد و اظهار داشت: اقامه نماز یکی از کارها و فعالیت های موجود در مساجد است و متاسفانه اقدامات فرهنگی در مساجد استان کمرنگ است و باید تقویت شود. وی ادامه داد: شکوفایی مباحث فرهنگی در مساجد نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد و این مبحث امسال به صورت جدی در دستور كار قرار دارد. مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه روحیه حماسی و شهادت طلبی موجود در بزرگان اسلام منجر به حفظ و تداوم دین اسلام شده است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و روحیه ی شهادت طلبی با محوریت عزم ملی و مدیریت جهادی در برنامه های امسال مرکز به صورت جدی تری به آنها پرداخته می شود. حجت الاسلام فراشی تکریم و تجلیل از شهدای روحانی و ایثارگر، برگزاری یادواره شهدای روحانی در زادگاه آنها، برگزاری مراسم گرامیداشت اردیبهشت معطر و برگزاری دوره های بصیرت افزایی ویژه طلاب را از دیگر برنامه های این مرکز ذکر کرد. وی به برنامه های پژوهشی این مرکز نیز اشاره کرد و اظهارداشت: تعدد نمازهای جمعه یکی از مباحث مهمی است که نیاز به تحقیق و پژوهش دارد که انجام این مهم در استان شروع شده است. وی عنوان کرد: تدوین رساله ای شبه آموزشی که پاسخگویی نخستین سوالات شرعی دانش آموزان باشد نيز در دستور کار امور پژوهشی مرکز بزرگ اسلامي غرب كشور قرار گرفته است. مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال استان خواست در راستای برجسته کردن برنامه های فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش کنند. حجت الاسلام فراشي در پايان سخنان خود در اين نشست خبري يادآور شد: اهالی رسانه باید عملکرد مسئولان را پیگیری کنند و نتیجه کارها را از آنها جویا شوند تا فقط به شعار بسنده نشود و امسال شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن