تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ملی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در گیلان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح ملی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در گیلان آغاز شد رشت - ایرنا - طرح ملی اولین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای سال تحصیلی 93 - 92 روز سه شنبه در واحدهای آموزشی استان گیلان آغاز شد.


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت : اولین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای سال تحصیلی 93 - 92 برنامه ای کشوری است که در مدارس گیلان نیز آغاز شده است.
ˈعلی فرهنگˈ روز سه شنبه در حاشیه مراسم نمادین این المپیاد در مدرسه دکتر حشمت رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : این المپیاد در 30 درصد مدارس ˈدارای حیاط مناسب و سالن ورزشیˈ در گیلان آغاز شده که به تدریج در سایر مدارس نیز برگزار می شود.
وی با بیان این که طرح ملی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در روزهای مختلف در واحدهای آموزشی استان گیلان برگزار می شود ، اظهار داشت : در برگزاری این المپیاد های ورزشی دانش آموزان به انجام فعالیت های مختلف ورزشی می پردازند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد : مشارکت مسوولان، دبیران مدرسه و جلب مشارکت اولیاء برای شرکت بیشتر دانش آموزان در فعالیت های ورزشی و نهضت داوطلبی در برنامه ها ورزشی از اهداف برگزاری این المپیاد است.
وی با بیان اهمیت آغاز فعالیت ها و برنامه های ورزشی از مدرسه خاطر نشان کرد : انجام فعالیت های ورزشی در ارتقاء تحصیلی دانش آموزان نقش بسیار مهمی دارد.
وی به طرح های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی اشاره و یادآور شد: اجرای طرح ژیمناستیک در پایه دوم ابتدایی ، شنا در مقطع سوم ، طناب زنی در مقطع چهارم ابتدایی ، طرح پینگ پنگ در پنجم ، دو میدانی در مقطع ششم ابتدایی و بسکتبال در پایه هفتم از این طرح ها است.
بیش از 380 هزار دانش آموز در بیش از چهار هزار واحد آموزشی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند. ک/3.
7286/604
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن