تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815434616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بار عظیم اقتصاد، فرهنگ و علم بر دوش دانشگاهیان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بار عظیم اقتصاد، فرهنگ و علم بر دوش دانشگاهیان است زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: بار عظیم مسایل مرتبط با سه عنصر اقتصاد، فرهنگ و علم، بر دوش دانشگاهیان است.


یدالله رجایی روز سه شنبه درجلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر بااشاره به موفقیت های کسب شده ازسوی این دانشگاه در عرصه های مختلف فرهنگی، مذهبی، علمی، آموزشی و پژوهشی افزود: تقوا و ایمان یک مساله تکاملی است، لذا در انجام امور فرهنگی، فضا سازی و حرکت منسجم، جهت دار، برنامه ریزی شده و پیوسته اثرگذاری بیشتری دارد.
وی ولایت محوری وتکیه بر ارزشهای اسلامی وانقلاب را محور اصلی فعالیتهای فرهنگی این دانشگاه خواند و تصریح کرد: مباحث ارزشی، ولایت محوری و استکبارستیزی در رأس برنامه های فرهنگی این دانشگاه قرار دارد.
رجایی با اشاره به نامگذاری سال 1393 توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب، برای پیشرفت کشور وسعادت آحاد جامعه به سه مولفه موثر اقتصاد، فرهنگ و علم تاکید داشته اند.
وی یادآورشد: فرهنگ دینی مسلمانان راه درست زندگی را به ما آموخته است و اگر سبک زندگی اسلامی را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند خواهیم شد.
رجایی بااشاره به محورهای اصلی اقتصاد دانش بنیان، اظهارکرد: دو مولفه فرهنگ و علم به طور مستقیم به دانشگاهیان بر می گردد و مسوولیت موضوع اقتصاد نیز به صورت غیرمستقیم بر دوش آنان است و در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برنامه های متنوعی را در طول سال برنامه ریزی و اجرا می کند.
596/522
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن