تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ با برنامه های شعاری احیا نمی شود/ تخصيص بودجه فرهنگي به مساجد همدان و لزوم راه انداختن نهضت قرآني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان گلستاني تاكيد كرد:
فرهنگ با برنامه های شعاری احیا نمی شود/ تخصيص بودجه فرهنگي به مساجد همدان و لزوم راه انداختن نهضت قرآني
همدان - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری همدان با اشاره به اينكه با شعار در جلسات نمی توان فرهنگ را احیا کرد، خواستار تخصيص بودجه فرهنگي به مساجد و راه اندازي نهضت قرآني در استان همدان شد.



به گزارش خبرنگار مهر، اولین کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان همدان عصر دوشنبه در استانداری همدان تشکیل شد و دستگاه های مختلف اقدام به ارائه برنامه های خود در سالی که مزین به نام فرهنگ نیز هست، کردند. در حالی که اکثر این دستگاه ها برنامه هایی مشابه سالهای گذشته خود ارائه می دادند این امر مورد نقد چند تن از مدیران قرار گرفت. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری همدان در این کارگروه با درخواست اختصاص بودجه های فرهنگی به مساجد، گفت: با شعار در جلسات نمی توان فرهنگ را احیا کرد. سعيد گلستانی با اشاره به اینکه حرکت های فرهنگی چون کارخانه نیست که پیچ و مهره آن بسته و اجرا شود، عنوان کرد: باید دید در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت چه کارهایی کرده ایم، کار های سمبلیک نمی خواهیم بلکه باید برنامه ها به صورت مدون اجرا شود. آموزش ندادن موجب انتخاب نادرست می شود وی ادامه داد: چقدر بر روی کودکان خود در مقابل آسیب های تهاجم فرهنگی سرمایه گذاری کرده ایم که انتظار داریم در بزرگسالی توطئه های دشمن را بشناسد، آموزش ندادن موجب انتخاب نادرست می شود. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرام دادگستری همدان با تاکید براینکه کاری در بخش فرهنگی در مساجد استان انجام نمی شود، افزود: بودجه های فرهنگی به مساجد اختصاص یابد و باید نهضت قرآنی به راه انداخته شود. گلستانی با تاکید براینکه آموزش لازم به جوانان در شرف ازدواج در جامعه داده نمی شود، بیان داشت: این امر باعث شده شاهد آمار بالای طلاق در پنج سال اول زندگی باشیم چرا که زوجین شناختی از یکدیگر در برخورد با مسائل زندگی ندارند. گلستانی با تاکید براینکه از فرهنگ اسلامی فاصله گرفته ایم چرا که جایگزینی برای الگو های غربی به جوانان ارائه نداده ایم، افزود: نهضت قرآنی مساجد را تقویت می کند و مردم به خوبی می توانند کارهای فرهنگی انجام دهند. در حوزه فرهنگ لنگ می زنیم وی اذعان داشت: سومین جرم پر خاطی در استان و کشور دعوا و فحاشی است که نشان می دهد در حوزه فرهنگ لنگ میزنیم. مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان نیز در این کارگروه گفت: باید شعار ابتدای سال در عملکرد نهادها در پایان سال نمود داشته باشد و امور فرهنگی و اقتصادی کارشناسانه تدوین شود. عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه دنیای استکبار در نبرد خود با تمدن اسلامی لبه تیغ خود را به سوی ایران نشانه برده، عنوان کرد: فرهنگ زیر بنای تمدن اسلامی است و باید ایجاد نهضت قرآنی فراگیر مورد توجه قرار گیرد.


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۰۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن