تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری همدان مبلغ 360 میلیارد ریال برای برنامه های حوزه فرهنگی اختصاص داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان خجسته خبرداد:
شهرداری همدان مبلغ 360 میلیارد ریال برای برنامه های حوزه فرهنگی اختصاص داد
همدان - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: امسال شهرداری همدان مبلغ 360 میلیارد ریال برای برنامه های حوزه فرهنگی اختصاص داد.



به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی خجسته ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بدون توجه به حوزه فرهنگ، توسعه اقتصادی به خوبی محقق نمی شود. وی با بیان اینکه امروز همه مسوولین وظیفه دارند تا در جهت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت عمل به شعار امسال با مدیریت جهادی و بسیجی وار در هر پست و مقامی وارد عمل شده و مشکلات را برطرف و زمینه رشد و تعالی همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند، افزود: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" ،  نشان از درایت و توجه معظم له و تکیه بر ظرفیت و توان داخلی کشور برای بهبود شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور  است. وی با بیان اینکه عزت ایران اسلامی در سایه تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ مهم ترین پشتوانه کشور برای پیشرفت و توسعه همه جانبه است و باید به دور از شعارزدگی به تحقق فرمایشات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ اهتمام ورزید. رئیس کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از اولین روزهای پیروزی این انقلاب شکوهمند در زمینه های نظامی، اقتصادی و فرهنگی این کشور را مورد تهاجم خود قرار داده اند و این امر همواره در دستور کار آنان بوده است. رضا غلامی خجسته با بیان اینکه بدون توجه به حوزه فرهنگ توسعه اقتصادی را نیز به دنبال دارد، اضافه کرد:در این راستا شورای شهر نیز در سال گذشته با تصویب و افزایش اعتبارات مناسب فرهنگی شهرداری، نگاهی متفاوت به حوزه فرهنگ داشته است به گونه ای که برای سال 93 مبلغ 360 میلیارد ریال برای برنامه های حوزه فرهنگی اختصاص یافت و این تدابیر در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت. رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال 93 از آمادگی شورا برای تحقق شعار امسال در عرصه‌ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خبر داد. رضا میرزایی دبا تاكيد بر داشتن اتحاد ، شادابي و روحيه جهادي افزود: فعالیت شورای اسلامی شهر همدان امسال با پیروی از منویات رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خواهد بود. میرزایی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راهی برای خادمان نظام و مردم بزرگوار است اضافه کرد: ايجاد اتحاد، يكپارچگي ، مديريت جهادي و همچنین حركت بر اساس نقشه راه ، حل بسياري از مشكلات را به دنبال خواهد داشت. وی اقتصاد و فرهنگ را دو مقوله مرتبط باهم دانست و اظهار کرد: عملیاتی شدن نامگذاری امسال مستلزم تحرک و پویایی ویژه ای در جامعه است. رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه بهبود شرایط اقتصادی و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق می شود، اظهار کرد: باید در سال 93 ، همت لازم و مدیریت جهادی برای دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه اقتصاد و فرهنگ در مدیران ایجاد شود و مسئولان با عزمی همه جانبه برای بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور بکوشند. وی در پایان با بیان اینکه شعار امسال با محوریت مدیریت جهادی است، اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت ها و توانایی های بسیار کشور اگر عزم ملی با مدیریت جهادی همراه شود به دنبال آن نیز حماسه اقتصادی و فرهنگی شکل خواهد گرفت.


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن