تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813116570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: روزانه دو هزار گردشگر خارجی وارد آستارا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار: روزانه دو هزار گردشگر خارجی وارد آستارا می شود آستارا ـ ایرنا ـ فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا اعلام کرد: روزانه دو هزار گردشگر خارجی وارد آستارا می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیروس شفقی عصر دوشنبه در جلسه مشترک با رییس سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان و کارشناسان کشوری مدبریت پسماند افزود: شهرستان آستارا به جهت شرایط جغرافیایی و فرهنگی خود پیشانی و ویترین نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و باید در شأن این نظام مردمی و اسلامی آباد و ساخته شود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی منطقه در مواجهه با اتباع خارجی بیان کرد: ما باید توان تبلیغاتی و تبیین ویژگی های متمایز کشورمان را در این شهرستان چند برابر کنیم و ناگفته های نظام و توانمندی کشورمان را در این شهرستان مرزی به همه خارجی هایی که به ایران وارد می شوند ، نشان دهیم.
شفقی اضافه کرد: به خاطر موقعیت ویژه شهرستان آستارا ، هم مسوولان کشوری و هم مسوولان استانی باید نگاه ویژه ای به آستارا داشته باشند و باید سعی کنیم این منطقه را در راستای حفظ عزت کشور آباد کنیم.
وی با اشاره به بی مهری های انجام شده به غرب گیلان در دوره های مدیریتی گذشته ، وضعیت اسفناک محل دفن و شیوه مدیریت پسماند در آستارا را مثالی بارز بر کم توجهی به شهرستان آستارا ذکر کرد.
وی اضافه کرد: هر کس وضعیت و محل دفن زباله شهرستان آستارا را ببیند ، متاثر شده و تاسف خواهد خورد در حالی که با مدیریت صحیح می توان در شرایط بهتری وضعیت پسماند و زباله را در آستارا مدیریت کرد.
شفقی همچنین گفت: شهرستان آستارا در ایام نوروز امسال مقام نخست جذب مسافر را کسب کرده و به یک شهر گردشگری ملی تبدیل شد ولی همین مسافران زباله های انبوهی را از خود بر جای گذاشتند که باید با حمایت های ملی مدیریت و به شیوه اصولی و بهداشتی دفع شود.
فرماندار آستارا اضافه کرد: بحث زباله های شمال کشور بر اساس مفاد برنامه چهارم توسعه باید در سالهای گذشته به سرانجام می رسید ولی متاسفانه در زمان مناسب اقدام موثری نشد و به همین علت این معضل روز به روز دامنگیرتر می شود.
به گزارش ایرنا ، در این جلسه مدیران سازمان همیاری شهرداری های گیلان به همراه کارشناسان و شرکت های تخصصی مدیریت پسماند پس از بازدید محل دفع زباله آستارا ، پیشنهادها و برنامه های عملیاتی مدیریت پسماند آستارا را بررسی کردند.ک/3
535/695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن