تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اراک: بهره گیری از علوم اسلامی رمز موفقیت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اراک: بهره گیری از علوم اسلامی رمز موفقیت ایران است اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بهره گیری از دامنه گسترده و نامحدود دانش و علوم اسلامی، رمز موفقیت جامعه ایران زمین در تمام مسائل است.


ˈآیت الله قربانعلی دری نجف آبادیˈ روز دوشنبه در جمع دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآن و معارف اسلامی در کانون امام خمینی(ره) اراک اظهار کرد: انس بیشتر با علوم اسلامی و مفاهیم قرآن کریم، زمینه سعادت و تعالی اقشار مختلف مردم را فراهم می کند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ قرانی در جامعه نقش مهمی بر عهده دارد، اضافه کرد: استفاده از علوم و معارف اسلامی، جوانان و نوجوانان را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بیمه می کند.
وی با بیان اینکه گسترش معارف اسلامی و علوم قرآنی مصون سازی نوجوانان و جوانان جامعه از آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد عنوان کرد: آموزش و پرورش نه تنها باید علوم و معارف اسلامی را در در مدارس نهادینه کند بلکه باید والدین دانش آموزان را نیز در این خصوص تشویق و ترغیب کند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: دین مبین اسلام الگوها و اسوه های دینی زیادی برای زندگی دارد و همچنین در فرهنگ ایران اسلامی الگوهای بزرگی وجود دارد که با اتکا براین فرهنگ می توان مانع بروز بسیاری از چالشهای فرهنگی در قشر نوجوان شد.
وی ادامه داد: والدین باید سطح اطلاعات و آگاهی های خود را در راستای مصون ماندن فرزندانشان از آسیب های پرخطر موجود در جامعه ارتقا دهند.
وی عنوان کرد: جامعه ایران اسلامی باید در علوم و دانش های روز دنیا نیزغنی شود، چرا که لازمه عقب نماندن از قافله پیشرفت، مجهز بودن به این مهم است.
امام جمعه اراک یادآور شد: ایران اسلامی ظرفیت های بسیار زیادی در زمینه های صنعتی، اقتصادی و کشاورزی دارد، که باید با به کارگیری علم و دانش و کار و تلاش شبانه روزی در راستای شکوفایی این ظرفیت ها حرکت کنیم.ک/2
7115/559/ 1539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن