تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805518902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصراف از دریافت یارانه مشارکت ملی در آبادانی ایران اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انصراف از دریافت یارانه مشارکت ملی در آبادانی ایران اسلامی ساوه- ایرنا- اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در کشور یکی از مهمترین بخش های طرح تحول اقتصادی محسوب می شود که مرحله نخست آن با حذف 60 درصد از یارانه به برخی کالاها در سال 89 انجام شد.


به گزارش ایرنا، آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در دولت دهم با حذف یارانه از 16 قلم کالا و خدمات مانند بنزین، گازوئیل، گاز، نفت، برق، آب، گندم، شکر، برنج، روغن و شیر صورت گرفت.
برخی کارشناسان اقتصادی همراه بودن افزایش قیمت کالاها و تورم را از دلایل ناموفق بودن مرحله نخست اجرای قانون هدفمندی یارانه ها دانسته اند.
اینک دولت یازدهم برای اجرای مرحله دوم این قانون وارد میدان شده تا قیمت های حامل های انرژی مانند بنزین و گازوئیل را اصلاح کند.
انصراف از ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم اجرای این قانون از خواسته های دولت تدبیر و امید از افراد متمول است تا بتواند درآمد حاصل از آزادسازی قیمت ها را صرف آبادانی کشور کند.
ثبت نام افراد نیازمند دریافت یارانه نقدی از 20 فروردین ماه آغاز شده است و برخی گروه ها نیز انصراف خود را از دریافت آن اعلام کرده اند.
دولت تدبیر و امید بر آن است تا با حمایت از اقشار کم درآمد جامعه و انصراف افراد متمکن در افزایش تولید، توسعه بهداشت و درمان و پویایی اقتصاد در بخش های مختلف گام بردارد.
انصراف از دریافت یارانه نقدی موجب تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی، شتاب در توسعه کشور و خلق حماسه اقتصادی می شود.
هم اکنون ایران اسلامی با ورود به فاز جدید اجرای این قانون و درایت دولت یازدهم به دنبال تحقق عدالت اجتماعی است که این مهم با همدلی و وحدت میان مسوولان و مردم امکان پذیر است.
شاید بتوان به جرات گفت در کنار تشدید تحریم و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان، ملت بزرگ ایران باید از تهدیدها به بهترین نحو استفاده کرده و آنان را به فرصت تبدیل کند.
برخی گروه ها، پزشکان، ورزشکاران و مسوولان محلی ساوه نیز همگام با موج جدید ˈنهˈ به دریافت یارانه نقدی دولت از پیشرفت و توسعه کشور استقبال کردند.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انصراف از دریافت یارانه نقدی، اقدامی ارزشمند برای بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه بخش درمان و سلامت است.
ˈشهلا میرگلوبیاتˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از درآمد حاصل از قانون هدفمندی یارانه ها برای بخش سلامت هزینه خواهد شد که این مهم نقش بسزایی در توسعه پایدار خواهد داشت.
وی اظهار کرد: انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه، در عدالت اجتماعی و نفع بیشتر نیازمندان می شود.
وی با اشاره به این که بخشی از منابع حاصل از دریافت نکردن یارانه نقدی صرف امور زیر ساختی و عمرانی خواهد شد، بیان کرد: باید ملت بزرگ ایران همگام با مسوولان برای رونق و آبادانی ایران اسلامی بکوشند.
میرگلوبیات گفت: قانون هدفمندی یارانه ها در مرحله نخست به درستی اجرا نشد و دستیابی به افزایش تولید و تولید محصولات با کیفیت و تصاحب بازارهای جهانی و اشتغال پایدار در اجرای این قانون محقق نشد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، دولت بر آن است تا با انصراف برخی از افراد وضعیت سلامت و تولید را بهبود بخشد.
امام جمعه ساوه نیز گفت: اجرای درست مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها می تواند به بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه اشتغال کمک کند.
حجت الاسلام سید ˈحسین تقویˈ با اشاره به این که این قانون در مرحله نخست با افزایش قیمت و تورم همراه بود، اظهار امیدواری کرد که دولت بتواند با برنامه ریزی مناسب این مرحله را به درستی برای رونق و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد اجرا کند.
وی اظهار کرد: انصراف افراد متمول از ثبت نام برای دریافت یارانه می تواند دولت را برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی یاری کند و همگان از نعمت عدالت بهره مند شوند.ک/4
7337/686
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن