تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلیغ قرص های لاغری و زیبایی در آرایشگاههای زنانه آذربایجان غربی نگران کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تبلیغ قرص های لاغری و زیبایی در آرایشگاههای زنانه آذربایجان غربی نگران کننده است ارومیه - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: تبلیغ قرص های لاغری و زیبایی در آرایشگاههای زنانه استان نگران کننده است.


مریم دهقانی روز دوشنبه در جلسه کمیته پیشگیری از اعتیاد در حوزه زن و خانواده استان افزود: باید این تبلیغات سوء که از سوی برخی افراد، در تعدادی از آرایشگاههای زنانه و بعضی از باشگاههای ورزشی استان صورت می گیرد، را جدی بگیریم.
وی اضافه کرد: مسئولان دستگاههای اجرایی مرتبط باید با تمام توان با ارائه کنندگان این قرص ها برخورد کنند.
وی اظهار کرد: آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه هدف تحت پوشش خود در خصوص مضرات مواد مخدر و راههای ابتلا به آن دارد که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به زمان فرا رسیدن اردوهای دانش آموزی، برگزاری این اردوها فرصت خوبی برای تبلیغ و ترویج برنامه های فرهنگی در خصوص اعتیاد و انواع آسیبهای اجتماعی است.
دهقانی با توجه به نزدیک شدن ایام فراغت نوجوانان و جوانان گفت: باید برای پرکردن اوقات فراغت این افراد برنامه ریزی کنیم تا آنها دچار روزمرگی نشوند.
وی از تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام از طریق ترویج مواد مخدر افزود: از هر غفلتی برای ضربه زدن به نظام و ابتلای جوانان به اعتیاد استفاده می کنند که باید این رخنه های فرهنگی جدی گرفته شود.
وی اضافه کرد: تمامی نهادهای فرهنگی باید با ورود جدی به حوزه اعتیاد زن و خانواده از ابتلای خانواده ها به این بلای ویرانگر جلوگیری کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: گامهای موثری در خصوص آگاهی زنان و خانواده های استان در رابطه با معضل اعتیاد برداشته شده که این اطلاع رسانی ها در کاهش آمار اعتیاد در این حوزه نقش اثرگذاری داشته است.
در این جلسه تعدادی از اعضای حاضر نیز به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ترویج مواد مخدر پرداختند.
8137/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن