تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد پدر، عامل سرقت اینترنتی در آذربایجان غربی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتماد پدر، عامل سرقت اینترنتی در آذربایجان غربی شد ارومیه - ایرنا - رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت : اعتماد پدر، عامل سرقت اینترنتی در شهرستان ارومیه شد.


سرهنگ حسن کوره بلاغی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی شکایت فردی و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز به مبلغ 30 میلیون ریال از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به شکایت مالباخته تحقیقات در خصوص نحوه برداشت وجوه از حساب شاکی انجام و در ابتدای تحقیقات مشخص شد مبالغ از حساب مالباخته به صورت اینترنتی و در چندین مرحله برای خرید کارت شارژ تلفن همراه برداشت غیرمجاز شده است.
سرهنگ کوره بلاغی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند متهم را که پسر شاکی بود را شناسایی کنند گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود که برداشت غیرمجاز از حساب پدرش بود اعتراف کرد.
وی افزود: متهم با سوء استفاده از اعتماد پدرش اطلاعات بانکی وی را به دست آورده و سپس اقدام به برداشت غیرمجاز در چندین مرحله کرده است.
رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی اضافه کرد: شهروندان کارت بانکی خود را در اختیار افراد غیر حتی نزدیکان خود نیز قرار ندهند و اگر بنا به ضرورت مجبور به این کار شدند بلافاصله در اولین فرصت اقدام به تغییر رمز خود کنند.
582/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن