تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812918719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش بروکراسي اداري، مشهد را به قطب سرمايه‌گذاري تبديل مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۲ب.ظ)
کاهش بروکراسي اداري، مشهد را به قطب سرمايه‌گذاري تبديل مي‌کند عضو کميسيون امور اقتصادي و سرمايه‌گذاري شوراي اسلامي شهر مشهد گفت: با توجه به اينکه درخواست و ظرفيت براي سرمايه‌گذاري در مشهد بالاست، اين شهر مي‌تواند به يکي از مراکز اصلي سرمايه‌گذاري در کشور و منطقه تبديل شود.
به گزارش خبرگزار موج، سيدعبدالکريم جوادي اظهار کرد: يکي از کارهايي که بايد براي افزايش جذب سرمايه‌گذار انجام شود، شناسايي ظرفيت‌ها و ارائه آن‌ها در بسته‌هاي متنوع و مختلف است تا به هنگام مراجعه، سرمايه‌گذار تنها انتخاب کند.
وي تصريح کرد: بايد مکان‌هاي سرمايه‌گذاري مشخص و پروانه‌هاي لازم صادر و کاربري‌ها نيز تعريف شده باشد تا سرمايه‌گذار سرگردان نباشد.
عضو شوراي اسلامي شهر مشهد با انتقاد از روند بروکراسي اداري ادامه داد: سرمايه‌گذار بخش خصوصي نبايد براي سرمايه‌گذاري پشت در اتاق مديران منتظر باشد يا روند بروکراسي اداري سبب دلسردي او شود، در حالي که اين چنين اتفاق‌هايي صورت مي‌گيرد.
جوادي عنوان کرد: خرد جمعي جزو سرمايه‌هاي موجود در شهرداري است، که در کنار کاهش بروکراسي اداري مي‌تواند، به عنوان دو اقدام مهم، زمينه‌ساز حضور بيشتر سرمايه‌گذاران در طرح‌هاي شهري شود.
عضو شوراي اسلامي شهر مشهد بيان کرد: از سوي ديگر بايد به سرمايه‌گذار اين اطمينان داده شود که سود منطقي به او داده مي‌شود همچنين از امنيت اقتصادي و مالي نيز برخوردار خواهد بود.
وي با اشاره با اينکه ظرفيت سرمايه‌گذاري در شهر مشهد بيشتر از ساير شهرها است، عنوان کرد: علاوه بر توريست و زائري که هر سالانه وارد شهرمان مي‌شود، همجواري با کشورهايي مانند افغانستان، تاجکستان و... مي‌تواند سبب ايجاد و ساخت بازارهاي مشترک شود.
جوادي ساخت بازارهاي مرزي را راهي براي جذب سرمايه و ايجاد اشتغال دانست و افزود: ساخت و ايجاد اين بازارها علاوه بر تامين منابع مورد نياز زائر و مجاور مي‌تواند سبب اشتغال جوانان شهرمان شود.
وي تصريح کرد: خوشبختانه با تشکيل معاونت اقتصادي، گام خوبي برداشته شده است؛ لذا بايد تلاش کرد تا در گام‌هاي بعدي زمينه، شرايط و بسترهاي شايسته سرمايه‌گذاري را با ايجاد زمينه‌هاي اعتماد براي سرمايه‌گذاران فراهم ساخت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن