تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806582182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد حمل و نقل یکپارچه و خصوصی سازی مهمترین تاکید شهردار تهران در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ایجاد حمل و نقل یکپارچه و خصوصی سازی مهمترین تاکید شهردار تهران در سال 93
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایجاد حمل و نقل یکپارچه و خصوصی سازی به عنوان مهمترین تاکید شهردار تهران در اجرای برنامه حمل و نقل در سال 93 خبر داد.
سید جعفری تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اختصاص چهار هزار میلیارد تومان به حمل ونقل عمومی و گردش یک ماه از سال 93 به فرصت 11 ماهه جهت اجرای برنامه‌های حوزه های شهرداری در خصوص تشریع جزئیات برنامه‌ها و قرارداد‌ها  اشاره کرد و اظهار داشت: این امر به خصوص در سازمان های تابعه معاونت ‌ها نظیر پایانه ها و تاکسیرانی که خود در آمد زا بوده اهمیت ویژه ای می‌یابد.
 
وی با تاکید بر اینکه تمامی حوزه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک باید برنامه‌ی خود تا 15 اردیبهشت ماه اعلام نمایند افزود: بیان دقیق جزئیات سبب مشخص شدن راه رسیدن به  هدف خواهد شد به عنوان مثال اختصاص 2 هزار میلیارد بودجه مترو به عنوان بالاترین اعتبار در حوزه  حمل و نقل و ترافیک نیازمند تشیرع دقیق مسائل در جهت  تحقق برنامه‌ها است.
 
 معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران از شرکت بهره برداری مترو، کنترل ترافیک و اتوبوسرانی به عنوان دیگر  حوزه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک کسب بودجه بیشتر  یاد کرد و افزود: اعلام جزئیات دقیق برنامه‌ها تا 15 اردیبهشت ماه شامل سه بخش اعتبارات مصوب شهرداری،  منابع درآمدی مربوطه و فعالیت‌هایی است که درآمد زا نبود اما بخشی از حمایت موزه را به خود اختصاص داده است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه پس از اعلام جزئیات برنامه‌ها از سوی حوزه‌ها حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه برنامه‌های هر واحد به طور دقیق اعلام خواهد شد اظهار داشت: این امر به معنای آغاز فعالیتهای حمل و نقل از ابتدای خردادماه نیست بلکه برنامه‌ها باید از ابتدای اردیبهشت ماه اجرایی گردد.

وی در ادامه به جذب سرمایه گذار در فعالیت‌های مشارکتی به عنوان بخشی دیگر از وظایف حوزه‌های مختلف معاونت حمل و نقل یاد کرد و افزود: این امر مثلا در مجتمع‌های ایستگاهی باید از طریق خصوصی‌سازی و انجام مراحل فراخوان صورت گیرد.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در شروع سال جدید و نیز تأکیدات ایشان در پایان سال 92 در خصوص انجام فعالیتهای فرهنگی و اختصاص 3 درصد از بودجه شهرداری به موضوع فرهنگی اشاره نمود و گفت: با توجه به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگی صورت گیرد که این امر در حوزه فرهنگ و ترافیک نیازمند توجه جدی مدیران است و باید برنامه‌ای غنی فرهنگی در این حوزه اجرایی گردد.
*
تأکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در سال 93
معاون حمل و نقل و ترافیک با عنوان اینکه در اجرای برنامه‌‌های فرهنگی تنها مشکل ظاهری مورد تأکید نبوده بلکه محتوای غنی اهمیت می‌یابد  افزود: اجرای برنامه‌ای غنی فرهنگی منجر به بهبود درصدی از خطا‌های رفتاری افراد در حوزه ترافیک خواهد شد.
 
تشکری هاشمی به تاکید شهردار تهران در ایجاد سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی شهر و به خاطر بهره برداری، خدماتی و دسترسی حداکثری و تعیین زمانبندی اشاره نمود و اظهار داشت: توسعه تمامی سیستم حمل و نقل عمومی در شهر یکی از مهمترین درخواست‌های شهردار است و ساخت 30 کیلومتر مترو در سال جاری و 18 کیلومتر در بخش شمالی خط 3 مترو از مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تا شهرک قائم در شرق شهید نواب صفوی و شهید چمران بخشی از فعالیت‌های حوزه حمل و نقل جهت تحقق این امر است.
 
وی به افزایش 420 دستگاه اتوبوس دو کابین در سال 93، نوسازی تاکسیرانی، ایجاد شبکه دوچرخه سواری را از فعالیت‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک در جهت توسعه سیستم‌های حمل و نقل نام برد و افزود: بهبود رفتار حمل و نقل عخمومی از لحاظ برون سازمانی و درون سازمانی و نیز ایجاد ساختاری کارآمد در شهرداری در حوزه حمل و نقل و ایجاد ارتباطات از دیگر مسائلی است که بنابر تاکید ایشان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به تجدیدنظر در ساختار شرکت بهره برداری مترو، ماموریت محور و نیز ایستگاه محور بودن آن را بخشی دیگر از درخواست‌های ایشان دانست و افزود: باید به سمت غنی‌تر نمودن فعالیت‌ها برویم که البته در این راستا اصلاح روش‌های اداره شرکت واحد اتوبوسرانی و نیز افزایش خصوصی سازی در این سازمان اهمیت می‌یابد.

وی به موضوع آلودگی هوای تهران و محیط زیست شهری با تاکید بر تاثیر حمل و نقل عمومی بر جریان پاکیزگی و سلامت محیط زیست، آلودگی بصری، محیط زیست هوا اشاره نمود و ادامه داد: تحقق این امر نیازمند اجرای برنامه‌های ویژه در این زمینه است که اختصاص 40 میلیارد تومان جهت کمک به جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی به جای بنزینی و نصب فیلترهای دوده در خودروهای دیزلی نمونه‌ای از تدابیر شهرداری در این زمینه است.
 
وی از خصوصی سازی و مشارکت حداکثری مردم در اداره خدمات حمل و نقل عمومی به عنوان بخش دیگری  از تاکیدات شهردار تهران نام برد و عنوان کرد: اداره 62 درصد از ناوگان اتوبوسرانی توسط بخش خصوصی و هزینه‌های کمتر آن در مقابل 38 درصد اداره شده توسط شهرداری نماینگر توجه ویژه به مشارکت شهروندان و سرمایه گذران در انجام فعالیت‌های است.

انتهای‌پیام/

 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم فعالیت‌های پیش رو در حوزه حمل و نقل و ترافیک اجرای موثر این اقدامات نیازمند بازدیدهای میدانی مدیران و آگاهی آنان از روند لحظه به لحظه فعالیت‌ها است تا این مسئولیت بزرگ به خوبی به انجام برسد.
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن