تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813022539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش و جوانان حامی ناشران و هنرمندان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: محمود گلزاری:
وزارت ورزش و جوانان حامی ناشران و هنرمندان است
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که با ایجاد یک سازوکار مشخص از ناشرانی و هنرمندانی که در زمینه جوانان به فعالیت می پردازند، حمایت کند.


 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در نشست مشترک معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر حمایت از فعالان جوان حوزه فرهنگ و ناشرانی که در زمینه جوانان مشغول به فعالیت هستند، تاکید شد.
 
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این نشست با اشاره به اهمیت مساله فرهنگ در نگاه مسوولان عالی رتبه نظام و نقش جوانان در موج آفرینی فرهنگی در کشور گفت: در حوزه فرهنگ هم جوانان با انگیزه و پرنشاطی حضور دارند و هم فعالانی که با حساسیت و فداکاری در جهت آگاهی بخشی به جوانان فعالیت می کنند و باید از هر دو گروه حمایت کرد.
 
«محمود گلزاری» با تأکید بر فرابخشی بودن وظایف معاونت ساماندهی امور جوانان افزود: شورای عالی جوانان و ستاد ملی ساماندهی امور جوانان دو نهاد تصمیم گیر در حوزه جوانان هستند که انتظار می رود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان و نهادهای تصمیم ساز در حوزه جوانان در دولت جدید با قوت در این دو نهاد نقش مؤثر خود را ایفا کند.
 
وی با اشاره به ضرورت افزایش مشارکت جوانان در کشور یادآور شد: سمن های جوانان فرصت ایده آلی برای استفاده از ظرفیت حضور آنان در عرصه های مختلف کشور است و باید به سمتی برویم که جوانان فعال در عرصه های فرهنگی با تشکیل سازمان های مردم نهاد نقش موثرتری را در جامعه ایجاد کنند.
 
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان حوزه نشر را یکی از اصلی ترین جلوه های فعالیت فرهنگی در کشور دانست و با تقدیر از عملکرد مثبت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد گفت: وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که با ایجاد یک ساز وکار مشخص از نویسندگان، ویراستاران و تصویرگران جوان و همچنین ناشرانی که در زمینه جوانان به فعالیت می پردازند حمایت کند. آماده همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت از هنرمندان و ناشران جوان هستیم.
 
وی ادبیات و شعر را نیز یکی دیگر از حوزه مورد علاقه جوانان دانست و ادامه داد: باید شاعران جوان و نویسندگان نو قلم را هم آموزش داد و هم تشویق و حمایت کرد. همکاری وزارتخانه های ارشاد و ورزش و جوانان می تواند به افزایش کیفی و کمی آثار این جوانان منجر شود.
 
گلزاری با اشاره به در پیش بودن هفته جوان ابراز امیدواری کرد با همکاری وزارت ارشاد بتوان از فعالان جوان حوزه فرهنگ تجلیل شود.
 
در ادامه این نشست، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع جوان در کشور گفت: همکاران ما در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد این آمادگی را دارند که با یک نگاه حداکثری در حوزه جوان با وزارت ورزش و جوانان همکاری و همراهی داشته باشند.
 
«عباس صالحی» افزود: امروزه نقش سازمان های مردم نهاد برای همگان روشن شده و باید تلاش کنیم که جوانان علاقه مند به حوزه فرهنگ بتوانند به آسانی سمن های خود را ثبت کنند.
 
وی حمایت از ناشران حوزه جوان را اقدامی پسندیده دانست و گفت: وزارت ارشاد امیدوار است با تعامل سازنده با وزارت ورزش و جوانان، اولویت های حوزه جوانان به ناشران گفته شود و بتوان با حمایت سازنده از آنان اقدامات موثری را انجام داد.
 
صالحی، تعامل در زمینه برنامه های مطالعاتی، پژوهشی و انتشاراتی، برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها و حمایت از موسسات و مراکز و انجمن های وابسته را از مهمترین اولویت های همکاری مشترک با وزارت ورزش و جوانان دانست.
 
در پایان این نشست مقرر شد کارگروه مشترکی بمنظور نهایی کردن زمینه های همکاری و انعقاد تفاهمنامه تشکیل شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن