تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت پوشاک کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قیمت پوشاک کاهش یافته است تهران بزرگ-ایرنا،نایب رییس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت:کاهش قیمت ها در صنف پوشاک باعث شده این روزها بهترین زمان برای خرید پوشاک باشد.


ˈکامبیز مروت جوˈ روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:رکود بوجود آمده در بازار پوشاک شکست قیمت ها را به دنبال داشته و این روز ها بهترین زمان برای خرید پوشاک مناسب است.
وی گفت: شهروندان خرید های نوروزی خود را انجام داده و مراجعه برای خرید کمتر شده و همین امر برروی قیمت ها اثر گذار بوده و کاهش قیمت ها را به دنبال داشته است.
مروت جو با اشاره به کاهش شکایات مردمی از صنف پوشاک افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از 13/12/1392 مقررکرده رسیدگی به شکایات مردمی از صنف پوشاک در اتحادیه انجام شود.
وی بیان کرد: اتحادیه با تشکیل کمیسیونی متشکل از خبره های صنف شکایات وارده را مورد رسیدگی تخصصی قرار داده و شهروندان اطمینان داشته باشند حق آنان ضایع نخواهد شد.
مروت جو افزود: نتیجه رسیدگی به شکایات چنانچه از تلفن 124 اعلام شده باشد به بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت اعلام می شود .
نایب رییس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران اظهار کرد:کمیسیون رسیدگی به شکایات یا شاکی را قانع می کند یا برای رسیدگی بیشتر به مراجع بالاتر ارسال می دارد.
تهرام564/9977
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن