تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820375570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور فرمانده سپاه:خون شهدا موجب استمرار حرکت انقلاب اسلامی ایران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور فرمانده سپاه:خون شهدا موجب استمرار حرکت انقلاب اسلامی ایران شد اراک-ایرنا-مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون پاک و مقدس شهدا موجب استمرار حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.


سردار ˈخسرو عروج ˈ روز یک شنبه در مراسم روز ملی فناوری هسته ای در دانشگاه آزاد اسلامی اراک افزود: دشمنان و معاندان نظام تنها به دنبال جلوگیری از پیشرفتهای ایران در زمینه برنامه صلح آمیز هسته ای نیستند بلکه با نظام اسلامی و مکتب این کشور سر ناسازگاری دارند .
وی ادامه داد: بیگانگان و توطئه گران این مرز و بوم، ماهیت مکتب انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران را درک کرده اند و می دانند که با مکتبی روبرو هستند که که جانبازی و شهادت درآن تولدی دوباره و جاودانه است.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: بسیاری از دانشمندان و نخبگان علمی به ویژه در حوزه فناوری های نوین صلح آمیزهسته ای گمنام و بی مدعا هستند و با حرکت در مسیر پیشرفت و تولید علم، قله های افتخار و سعادت را برای ایران و ایرانی به ارمغان می آورند.
وی اظهار کرد: هدف دشمن با ورود به مقوله تهاجم فرهنگی، قرار دادن برادر در مقابل برادر است و با این اقدامات سعی دارند تا کانون خانواده را تیررس مقاصد شوم و پلید خود کنند.
وی افزود: دشمنان این نظام، زمانی از ما دست برخواهند داشت که ما از دینمان دست بکشیم و این آرزوی محالی است که در سر دارند.
سردار عروج خطاب به دشمنان و توطئه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: فناوری صلح آمیز هسته ای ما پیشرفت خود را حفظ می کند و قله های افتخار و سعادت را می پیماید و باید بدانند که این مملکت فرمانده دارد و به زود زودی به انقلاب اصلی خود با رهبریت ولی عصر ( عج الله ) خواهد پیوست.
پدر شهید احمدی روشن از شهدای هسته ای نیز دراین مراسم در سخنانی گفت: معامله ما با خدا معامله برد - برد بود و شهید احمدی روشن که متعلق به این نظام و مملکت است به آرزوی خود که همانا رضایت حق تعالی بود ، دست یافت.
ˈ رحیم احمدی روشن ˈ اظهار کرد: ولایتمداری ، احترام به والدین و وظیفه شناسی از ویژگی های بارز شخصیتی شهدی احمدی روشن بود.
وی اظهار کرد: برخی فرهنگهای وارداتی در کشور بر تفکر و عقیده جوانان ما تاثیر می گذارد که لازم است نسبت به این مهم حساس تر باشیم.
در این مراسم از دانشجویان برگزیده و خانواده شهید احمدی روشن با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.ک/2
7112/559 / 1539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن