تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820885509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش روزافزون پناهجویان سوری/ لبنان نگران شیوع فلج اطفال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش روزافزون پناهجویان سوری/ لبنان نگران شیوع فلج اطفال بیروت – ایرنا – مقامات لبنانی با توجه به افزایش روز افزون پناهجویان سوری که از مرز یک میلیون تن گذشته است، نگران شیوع بیماری های حصبه و فلج اطفال در این کشورهستند.


به گزارش ایرنا، از امروز(یکشنبه)عملیات واکسیناسیون علیه حصبه و فلج اطفال درمنطقه بقاع غربی لبنان که بیشتر در معرض این دو بیماری است، شروع شد.
واکسیناسیون در منطقه بقاع غربی در چارچوب مرحله چهارم عملیات واکسیناسیون علیه فلج اطفال در لبنان صورت می گیرد.
نگرانی لبنانی ها زمانی بیشتر شد که چندین مورد ابتلای به فلج اطفال در میان کودکان سوری گزارش شد.
نماینده صندوق کودکان ملل متحد( یونیسف) درلبنان با بیان اینکه نتایج سه مرحله گذشته عملیات واکسیناسیون در این کشور تا 95 درصد موفقیت آمیز بوده است، گفت که با توجه به شرایط جدید نشانه هایی از امکان شیوع فلج اطفال در لبنان دیده می شود.
« لوسیانو کالیستینی» یکی از دلایل امکان بازگشت فلج اطفال به لبنان را بی توجهی خانواده ها دانست و افزود : بیشتر پدرومادرها یک یا دو بار واکسیناسیون را کافی می دانند در حالیکه برای پیشگیری از این بیماری به چند مرحله واکسیناسیون نیاز است.
وی با بیان اینکه لبنان در میان کشورهای منطقه از بیشترین پناهجوی سوری استقبال کرده است، اضافه کرد که به همین دلیل لبنان بیشتر در معرض خطر جدی شیوع بیماری هایی مانند فلج اطفال است.
گفته شده است که اخیرا در سوریه 17 مورد فلج اطفال ثبت شده و با توجه به افزایش پناهجویان احتمال انتشار آن در کشورهای منطقه بویژه لبنان افزایش یافته است.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن