تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814728417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط دریافت پلاک ویژه معلولان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شرایط دریافت پلاک ویژه معلولان
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اعلام شرایط و جزئیات صدور پلاک ویژه به معلولان گفت: تا کنون برای بیش از 6000 معلول، پلاک ویژه صادر شده است.
کد خبر: ۳۹۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸ - 13 April 2014


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اعلام شرایط و جزئیات صدور پلاک ویژه به معلولان گفت: تا کنون برای بیش از 6000 معلول، پلاک ویژه صادر شده است.

دکتر یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات اعطای پلاک ویژه به معلولان در سال جاری اظهار کرد: پلاک ویژه برخلاف آرم طرح ترافیک سالیانه، دائمی است.

وی افزود: طرح ترافیک برای همه استان‌ها اجرا نمی‌شود و مختص کلان‌شهرها از جمله تهران است. دارندگان پلاک ویژه می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده برای آرم طرح ترافیک بهره‌مند شوند و در مسیرهای مشمول طرح، برای امور ضروری چون درمان، ورزش و غیره تردد کنند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه امکان دریافت پلاک ویژه برای والدین و یا خود معلولان جسمی متوسط، شدید و بسیار شدید، معلولان ذهنی و نابینایان فراهم شده است، از همکاری راهنمایی و رانندگی با سازمان بهزیستی در این زمینه قدردانی کرد.

سخنگویی ادامه داد: تا کنون برای بیش از شش هزار معلول، پلاک ویژه صادر شده است و ثبت‌نام همچنان ادامه دارد. بر این اساس معلولان متقاضی ابتدا به کمیسیون‌های پزشکی سازمان بهزیستی مراجعه می‌کنند تا بر اساس موازین و معیارهای موجود از شدت معلولیت خود آگاهی یافته و معرفی‌نامه مربوطه را دریافت کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن