تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 19 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810212005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احساس می کنم فرزندم شهید صیاد شیرازی همواره کنارم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مادر شهید صیاد شیرازی: احساس می کنم فرزندم شهید صیاد شیرازی همواره کنارم است مشهد- ایرنا- مادر شهید صیاد شیرازی گفت: هر زمان مردم یادی از شهید صیاد شیرازی می کنند، احساس می کنم، فرزندم کنارم است.


خانم شجاع عصر شنبه در دیدار استاندار خراسان رضوی با ایشان در جمع خبرنگاران افزود: الان که با شما صحبت می کنم احساس می کنم که پسرم علی کنار من است و با من صحبت می کند.
وی خاطر نشان کرد: شهید صیاد شیرازی بهترین فرزند برای من بود،وقتی از ماموریت و مسافرت می آمد، نمی گذاشت من دست به چیزی بزنم و می گفت مادرجان همه کارهای منزل را خودم انجام می دهم.
وی ادامه داد: من با پسرم وابستگی زیادی داشتم و در هنگام تشییع پیکر مطهرش اگر می گذاشتند در کنار فرزندم در خاک می خوابیدم تا همیشه با او باشم .
وی خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: همه شما خادمان بزرگ این مملکت هستید و در راهی قدم گذاشته اید که بهترین پاداش معنوی را دارد و من از زحمات شما تشکر می کنم.
استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: شهید صیاد شیرازی قهرمان بزرگ سرزمین ایران اسلامی است و در هشت سال دفاع مقدس افتخارات بزرگی را برای این نظام رقم زد.
علیرضا رشیدیان افزود: امروز ما آمده ایم تا عرض ارادت خود را در محضر مادر بزرگوار شهید صیاد شیرازی اعلام کنیم ، چراکه این انسان فداکار در دامن مادری بزرگ تربیت شده است.
شهید صیاد شیرازی در سال 1323 در شهرستان درگز از توابع استان خراسان رضوی دیده به جهان گشود و در سال 1346 موفق به اخذ درجه کارشناسی از دانشگاه افسری شد و سپس در بخش های مختلف ارتش، به ویژه در غرب به وظیفه پاسداری از کشور پرداخت.
وی پس از طی دوره تخصصی توپخانه، به عنوان استاد در مرکز آموزش توپخانه اصفهان، مشغول به تدریس شد.
شهید صیاد شیرازی در سازماندهی نیروهای انقلابی ارتش نقش بسزایی داشت و پس از پیروزی انقلاب، در بحبوحه غائله سال 1358 ضد انقلاب در کردستان، به فرماندهی عملیات شمال غرب کشور انتخاب شد.
او در پاکسازی کردستان به همراه شهید دکتر چمران و دیگر رزمندگان غیور اسلام نقش مهمی داشت و پس از خلع بنی صدر، برای پایان دادن به ناهماهنگی ارتش و سپاه، قرارگاه مشترک عملیاتی سپاه و ارتش را راه اندازی کرد.
پس از شهادت سرلشکر ولی الله فلاحی رییس ستاد مشترک ارتش در یک سانحه هوایی در 9 مهر 1360، زنده یاد سرلشکر ظهیرنژاد (فرمانده وقت نیروی زمینی ) به سمت رییس ستاد مشترک ارتش منصوب و امیر شهید سپهبد صیاد شیرازی ( با درجه سرهنگی ) با حکم امام خمینی (ره ) به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش منصوب شد.
شهید صیاد شیرازی، امیر سرفراز ارتش اسلام با توانی شگفت و روحیه ای کم نظیر در سلسله عملیات پیروزمند ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، رمضان، مسلم بن عقیل، مطلع الفجر، محرم، والفجر یک، دو ، سه ، چهار و خیبر و بدر فرماندهی نیروهای ارتش را بر عهده داشت و در 23 تیر 1365، به فرمان امام خمینی (ره) به عضویت شورای عالی دفاع منصوب شد.
شهید صیاد شیرازی در 18 اردیبهشت 1366، از سوی امام خمینی (ره) به دریافت درجه سرتیپی نایل آمد و در مهر 1368، بنا به درخواست رییس ستاد کل نیروهای مسلح و با موافقت و حکم فرماندهی معظم کل قوا به سمت معاونت بازرسی ستاد کل منصوب شد.
این شهید بزرگوار در شهریور 1372 به سمت جانشین ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد و در 16 فروردین 1378 همزمان با عید خجسته غدیرخم به درجه سرلشکری نایل آمد و چند روز بعد با افتخار شهادت، به درجه سپهبدی ارتقا یافت.ک/2
7487/659/ 3404
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن