تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820300899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت در عرصه اقتصاد، منوط به پیشبرد برنامه های فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

موفقیت در عرصه اقتصاد، منوط به پیشبرد برنامه های فرهنگی است سنندج - ایرنا - فرماندار سنندج با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: موفقیت در عرصه اقتصاد، منوط به پیشبرد برنامه های فرهنگی است و برای توانمند شدن اقتصاد کشور باید فرهنگ استفاده بهینه از منابع و امکانات در جامعه ایجاد شود.


به گزارش ایرنا، ولی الله میرزایی اصل روز شنبه در اولین جلسه شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج افزود: مدیریت جهادی مقوله ای متفاوت با مدیریت عادی است و از الزامات آن ایمان و اعتقاد راسخ، مسوولیت پذیری و انعطاف پذیری است.
وی افزود: ایجاد عزم ملی در حوزه ها و مقوله های سیاسی و اجتماعی نیازمند ایجاد زمینه و بسترهای مورد نیاز آن است و در هر عرصه ای که توانسته ایم زمینه مشارکت مردم را فراهم نماییم همواره شاهد حضور گسترده و پرشور مردم بوده ایم.
وی با اشاره به رشد چشمگیر کمک های خیرین در حوزه آموزش و پرورش در سال های اخیر، گفت: در شهرستان سنندج ظرفیت های مطلوبی برای مشارکت افراد خیر وجود دارد و باید با برنامه ریزی صحیح و تشکیل جلسات مستمر زمینه جلب مشارکت آنان را فراهم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر اصلاح و تحولی در جامعه باید از آموزش و پرورش آغاز شود چون سایر بخش ها به نوعی متاثر از آموزش و پرورش هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به رسالت والای آموزش و پرورش در تربیت انسان ها، رسیدگی به امور آن باید در اولویت قرار گیرد.
فرماندار سنندج گفت: تربیت نه یک وضعیت بلکه فرایندی پیچیده است و تحقق آن تنها توسط آموزش و پرورش امکان پذیر نیست، بلکه دستیابی به اهداف تربیتی نظام آموزش و پرورش مستلزم عزم ملی و مدیریت جهادی و همکاری و همراهی همه دستگاههای اجرایی است.
وی گفت: ریشه بخشی از مشکلات مدارس را باید در خانواده ها جست و برای حل آن باید ارتباط، همگرایی و تعاملی سازنده و مستمر میان مدرسه و معلمان با خانواده ها و اولیاء برقرار شود تا کاستی ها و خلاءهای موجود جبران شود.ک/2
533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن