تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس:انصراف از یارانه ، مشارکت درسازندگی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار فارس:انصراف از یارانه ، مشارکت درسازندگی کشور است شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت:انصراف افرادی که بی نیاز از دریافت یارانه هستند به مثابه مشارکت در مسیر سازندگی کشور است.


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سید محمد احمدی در جمع مردم شهرستان داراب اظهار کرد:با توجه به تاثیر این امر
بسیاری از مدیران استان فارس و گروه های مختلفی از مردم، انصراف خود را از دریافت مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها اعلام کرده اند.
وی در بخش دیگری از مطالب خود به بیانیه ای که پارلمان اروپا به تازگی علیه کشورمان صادر کرده است ، گفت:برخی از کشورهای اروپایی که از بزرگ ترین نقض کنندگان حقوق بشربه شمار می آیند علیه ملت ایران و وضعیت حقوق بشردرکشورمان بیانیه صادر می کنند.
استاندار فارس اظهار کرد: دشمنان ملت ایران تلاش می کنند مردم را به بازی بگیرند، و این در حالی است که مردم ما در نظام اسلامی، جایگاهی اساسی دارند.
وی با بیان این که در کشور فرانسه، رییس جمهور می تواند مجلس را منحل و خود جایگزین آن در امر قانونگذاری شود، گفت: در جمهوری اسلامی هیچ مقامی حق انحلال مجلس شورای اسلامی را ندارد و این نشانه عمق باور نظام ما به مقوله مردم سالاری است.
استاندار فارس با اشاره به این که همه مسوولان در جمهوری اسلامی با آرای مستقیم یا غیر مستقیم مردم انتخاب و عهده دار مسوولیت می شوند، افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مترقی ترین قانون در دنیاست و بر اساس آن، حرف اول و آخر را در نظام ما، مردم می زنند.
احمدی بیان کرد:ویژگی بارزدولت ، مردمی و مبتنی بر ارزش های الهی بودن ، حضور مستمر مسوولان و مدیران در میان توده های مردم، حساسیت نسبت به درخواست های جامعه و رسیدگی به مشکلات آنان است و ارتباط نزدیک و عاطفی مردم و مسوولان جمهوری اسلامی، دردنیا بی نظیر است.
استاندار فارس گفت: عزم کرده ایم در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، برای ایجاد اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی و چشم نداشتن به دست بیگانگان تلاش کنیم.
استاندار فارس با بیان این که خدمات گسترده ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم مناطق محروم کشور صورت گرفته است، افزود: باید قدردان نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی باشیم و یکی از این موهبت ها هدایت ها و رهبری یک مرجع تقلید در کشور است .
احمدی ادامه داد:کشور مورد سخت ترین تحریم های ظالمانه اقتصادی قرار گرفته است اما ما تلاش می کنیم با تکیه بر منابع داخلی کشور ، مشکلات را برطرف کنیم
و تاکنون صبر و پایداری مردم باعث شده است که دولت بتواند کشور را اداره کند.
استاندار فارس در قسمت دیگری از سخنان خود افزود: سفرهای شهرستانی مدیران ارشد استان امری تشریفاتی نیست و برای انجام وظیفه در مقابل مردم و شناخت دقیق و ملموس مشکلات مناطق مختلف استان صورت می گیرد.
احمدی گفت:از این که مردم بدون تکلف و به راحتی درخواستشان را از مسوولان مطالبه می کنند افتخار می کنیم و بر اساس همین نزدیکی و همدلی است که مردم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و آماده جانفشانی برای نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی در بخش دیگری از مطالب خود ، شهرستان داراب را خاستگاه علمای بزرگی دانست که موجب ایجاد فضای مذهبی و اخلاقی در این منطقه شده اند .
استاندار فارس ضمن اشاره به پیشینه آشنایی دیرینه خود با آیت الله نسابه ازعلمای شاخص شهرستان داراب ، افزود: علاقه مردم داراب به روحانیون خود، نشانه فضیلت و عظمت روحی این مردم است.
وی با برشمردن برخی از طرح های عمرانی مهم در حال اجرا در شهرستان داراب اظهار کرد: با وجود هزینه های سنگین، دولت تدبیر و امید تعرفه برق مصرفی مردم شهرستان های داراب و زرین دشت را به صورت گرمسیری محاسبه می کند که این امر مبین تلاش دولت برای تامین رفاه و آسایش مردم است.
احمدی ادامه داد:مردم شهرستان داراب باید برای ایجاد واحدهای صنعتی ، تولید ثروت و اشتغال مولد دراین شهرستان تلاش کنند و دولت هم با بهره گیری از منابع صندوق توسعه ملی از فعالیت های صنعتی آنان حمایت خواهد کرد.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.ک/1
2026 /679
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن