تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804893567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: انصراف از دریافت یارانه ارایه خدمات مطلوب تر به نیازمندان را به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار فارس: انصراف از دریافت یارانه ارایه خدمات مطلوب تر به نیازمندان را به دنبال دارد شیراز- ایرنا- استاندار فارس با دعوت از اقشار توانمند برای انصراف از دریافت یارانه گفت: در این صورت، زمینه ارایه خدمات مطلوب تر دولت به نیازمندان فراهم می شود.


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سیدمحمد احمدی در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی داراب افزود: از همه کسانی که دارای توانایی اقتصادی هستند و دریافت یارانه ها تاثیر چندانی در معیشت آنان ندارد می خواهیم تا به منظور همکاری با دولت در زمینه ارائه خدمات مطلوب تر به اقشار مختلف جامعه از دریافت یارانه ها انصراف دهند.

** 39 مصوبه و توافق نامه برای توسعه داراب؛ رهاورد سفر استاندار فارس
سفر استاندار فارس به شهرستان داراب با تصویب 20 مصوبه و 19 توافق نامه در بخش های مختلف بهداشت و درمان، آبرسانی، راهسازی، گاز رسانی، کشاورزی، صنعت، عمران شهری و روستایی، فضاهای ورزشی و آموزشی در جهت حل مشکلات مردم و توسعه منطقه همراه بود.
اتخاذ این تصمیم ها در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی شهرستان داراب که با حضور استاندار فارس، نماینده شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و برخی از مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی برگزار شد، صورت گرفت.
استاندار فارس در سخنانی در این جلسه گفت: تولید ثروت و اشتغال مولد نیازمند صنعت است بنابراین تمام ارکان شهرستان داراب باید برای صنعتی شدن این شهرستان تلاش کنند.
سید محمد احمدی اظهار کرد: دولت با اعطای وام و از طریق صندوق توسعه ملی از فعالیت های صنعتی مردم حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.
استاندار فارس با بیان اینکه شهرستان داراب دارای کارخانه های سیمان و پنبه پاک کنی است افزود: ایجاد واحد های صنعتی متناسب با این ظرفیت ها به منظور تکمیل این چرخه تولیدی باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه توسعه کشاورزی در منطقه داراب به دلیل مشکلات فرسایش خاک و کمبود منابع آب قابل قبول نیست گفت: کمبود منابع آب مشکل اساسی شهرستان داراب است و باید به تغییر الگوی کشت و افزایش بهره وری در این حوزه بپردازیم.
نماینده عالی دولت یازدهم در فارس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال جاری را به عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈنامگذاری کرده اند، افزود: این شعار وظیفه مسوولان کشور را در همه رده ها و تمامی حوزه ها مشخص می کند. .
احمدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر قطع وابستگی کشور به درآمدهای نفتی تاکید و در پایان سال گذشته نیز دستورالعمل اقتصاد مقاومتی را به سران سه قوه ابلاغ کرده اند، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار مسوولان کشور با ایشان به صورت کارشناسی مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی را تشریح کردند.
استاندار فارس تاکید کرد: مدیران استان موظف هستند تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن این سیاست ها به کار گیرند.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه پرداختن به گروه گرایی و منافع حزبی موجب تضییع حقوق مردم می شود و بی فایده است، اظهار داشت: همه توان خود را برای خدمت به مردم و آبادانی شهرستان داراب به کار خواهیم گرفت.
مقام عالی دولت در استان فارس همچنین گرمسیری شدن تعرفه مصرف برق در شهرستان های داراب و زرین دشت را نشانه توجه ویژه دولت تدبیر و امید به رفاه مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی دانست.

** خدمت به مردم در مناطق محروم وظیفه همیشگی مدیران در دوران خدمت است
استاندار فارس در ادامه سفر به شهرستان داراب در جمع مردم بخش رستاق از توابع این شهرستان خدمت به مردم در مناطق محروم را وظیفه همیشگی مدیران در تمامی دوران خدمت دانست و گفت: باید از فرصت های گوناگون برای خدمت در مناطق محروم بهره برد.
احمدی افزود: وظیفه استاندار حضور مستمر در مناطق محروم و در میان مردم این بخش ها است و در حد امکان به این وظیفه عمل خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید اقدامات بی مبنا و شعاری را مردود می داند و از ارائه وعده های بی اساس خودداری خواهد کرد، اظهار کرد: وعده صادقانه می دهم درخواست های بر حق مردم بخش رستاق را مورد توجه قرار داده و به صورت جدی پیگیری کنیم.
مقام عالی دولت در استان گفت: ارتقای دهستان رستاق به شهر و رفع مشکلات آب منطقه پیگیری و اجرایی خواهد شد.

** وضعیت جاده داراب به جنت شهر اصلاح شود
استاندار فارس در جمع مردم بخش جنت از توابع شهرستان داراب نیز با بیان این که تصادفات جاده ای دومین عامل مرگ و میر در کشور به شمار می آید، اظهار کرد: جاده داراب به جنت شهر وضعیت بسیار نامطلوبی دارد و باید نسبت به اصلاح و بهبود آن هرچه سریعتر اقدام شود.
احمدی بر راه اندازی درمانگاه مجهز درمان گستر در بخش جنت تاکید کرد.
استاندار فارس در ادامه سفر به شهرستان داراب در جمع مردم شهر دو برجی بخش فورگ از توابع این شهرستان با اشاره به برخی درخواست های معتمدین و روسای شوراهای اسلامی بخش فورگ در جهت رفع کاستی ها و مشکلات، اظهارکرد : با در نظر گرفتن اولویت ها و ظرفیت های موجود تلاش خود را برای تحقق درخواست های مردمی به کار خواهیم گرفت.ک/1
2026/ 667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن