تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798784495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران به دنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باشند/ انصراف مدیران همدانی از دریافت یارانه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حاشیه نگاری مهر بر اولین شورای اداری همدان/
مدیران به دنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باشند/ انصراف مدیران همدانی از دریافت یارانه
همدان - خبرگزاری مهر: استاندار همدان در اولین شورای ادرای استان در خواست کرد مديران پاشنه کشیده به دنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باشند و مدیران حاضر نیز از دریافت یارانه انصراف دادند.



به گزارش خبرنگار مهر، برنامه ها و رویکرد های هر استانی به طور معمول در اولین جلسه شورای اداری آن از سوی مسئولان ارشد استان به مدیران میانی آن تببین می شود. استان همدان نیز که در نوروز سالجاری میزبان بسیاری از میهمانان نوروزی بود تعدادی از مدیران خود را نیز به سفرهای داخلی و حتی خارجی بدرقه کرد تا بیستمین روز از آغاز سال جدید بهانه ای برای دیدار مدیران نوروزی مدیران باشد. سالن شهدای استانداری همدان ظهر امروز چون سال های قبل با پهن شدن هفت سین حال و هوای نوروزی گرفته بود و از مدیران گرفته تا اصحاب رسانه که پس از 22 روز تعطیلات یکدیگر را دیده بودند، خوش و بش و احوال پرسی می کردند، به طوری که علی رغم اعلام برگزاری اولین شورای اداری سال در ساعت 10 با گذشت 40 دقیقه از این زمان همچنان سالن پر از جنب وجوش، لبخند ها و عید مبارکی گفتن های دوستان به یکدیگر بود و متوجه گذشت زمان نبودند. این شورا که حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید تبدیل به عرصه ای برای تببین اقتصاد مقاومتی،اجرای طرح هدفمندی یارانه و بیان عملکرد نوروزی مدیران شد و در حالی که استاندار همدان خود در این مدت در استان نبود اما با ارائه آمار و اطلاعاتی جالب نشان از تسلط خود بر منطقه خدمتی اش داشت که خواندن حواشی این مراسم خالی از لطف نیست: *سالن ورودی مجتمع شهدا با سه بنر از رهبر کبیر انقلاب، آیت الله خامنه ای و رئیس جمهور منتخب و سفره هفت سینی مزین شده بود که کوتاه تر بودن بنر حسن روحانی نشان از احترام و تیز بینی مسئولان برگزاری مراسم داشت. *آیت الله محمدی که گفته می شد در استان حضور ندارد به این جلسه رسید و قرائت آیاتی از قرآن توسط قاری جلسه در خصوص عبادت خالصانه،سوی سخنان 30 دقیقه ای وی را در این مراسم به لزوم تعبد و توجه به نماز شب برد و وی کمتر توصیه سیاسی به مسئولان داشت که این امر خود نشان میدهد مدیران استان کمتر انحراف سیاسی و یاجناحی دارند. آیت الله محمدی گفت: آنهایی که به جایگاهی در بین مردم در روز رسیدند از نماز شب و شب های قدر بوده است.

وی با اشاره به اینکه سیر و سلوک اولیا الله در نیمه های شب بوده است، عنوان کرد: در روز اگر بخواهیم یک مسئول رده پایین را ببینیم باید مشقت فراونی بکشیم،شاید هم موفق نشویم و این تنها درب خانه دوست است که شب ها به روی بندگانش بسته نیست و دردهای بی درمان انسانها در سوز شب ها حل می شود. به کار مردم خوب رسیدیم ولی به کار خود نرسیده ایم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به لزوم توجه به اعمال فردی،گفت: باید براساس دستورات قرآن عمل کرد چراکه در روز قیامت به یکباره می بینیم به کار مردم خوب رسیدیم ولی به کار خود نرسیده ایم. *دومین سخنران این مراسم معاون عمرانی استاندار همدان بود که در سخنان کوتاهی علاوه بر تشکر عملکرد مدیران اجرایی در روزهای تعطیلات عید نوروز،گفت: مدیریت جهادی را در تعطیلات نوروزی توسط مسئولان استان دیدم و مسئولان شان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی را حفظ کردند. عراقی اذعان داشت: گرچه شاهد افزایش سه درصدی گردشگران به نسبت سال گذشته بودیم،اما برخی زیر ساخت ها در حد جایگاه و نام پایتخت تاریخ و تمدن هنوز تعریف نشده است. *سومین سخنران این مراسم نیز فرمانده نیروی انتظامی استان بود که اقدام به ارائه گزارش جالبی از کاهش حوادث در بخشهای مختلف در ایام نوروز کرد. سردار مهدی مهدیان نسب با اشاره به کاهش 20 درصدی سرقت ها در نوروز 93، گفت: کشف 14 تن مواد مخدر در سال گذشته با کشفیات مواد مخدر استان مرزی خراسان جنوبی در همدان برابری می کرد. *سخنران بعدی این مراسم یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بود که بر لزوم داشتن مدیریت جهادی توسط مدیران استان تاکید داشت. امیر خجسته با اشاره به حضور امام جمعه عالم و دانشمند و استاندار پیگیر در همدان گفت: با داشتن چنین استانداری در بحث اقتصاد مقاومتی از همه استانها و در اجرای فرامین رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی جلوتر هستیم. وی اذعان داشت: از فردی ترس ندارم و به راحتی ضعف ها را می گویم و همه اعتراف می کنند استاندار همدان اقتصاد مقاومتی را خوب میشناسد. نباید استان را به سوی حاشیه برد نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه امسال توجه به اقتصاد و فرهنگ نباید در حد حرف باقی بماند،بلکه باید آن را عملی کنیم، گفت: نباید استان را به سوی حاشیه برد تا توجه مدیران از اجرای اقتصاد مقاومتی سلب شود. خجسته بیان داشت: مجلس به دور از افراط و تفریط دولت را در امور مختلف مراقبت می کند.

وی در پایان سخنان خود از حضور وزیر بهداشت در هفته دوم اردیبهشت ماه در استان برای افتتاح و بازدید از چند طرح خبر داد. *در حالی عقربه های ساعت بر روی ساعت 12 ظهر قرار گرفته بود استاندار همدان پس از 22 روز غیبت خود در استان به روی سن رفت و با عرض تبریک سال جدید به حضار از عملکرد مدیران از زمان آغاز تصدی مسئولیتش در استان تقدیر کرد. محمد ناصر نیکبخت با اشاره به اینکه در سال 92 تکالیف مدیران تعیین و مشخص شده است و زمان بندی برای اجرای آن نیز تعیین شده است دو وظیفه اصلی مدیران در سالجاری را اجرای اقتصاد مقاومتی و هدفمندی یارانه ها عنوان کرد. اما نبود وی در استان ایام تعطیلات باعث نشده بود وی از اوضاع همدان بی خبر باشد به طوری که وی با ارائه آماری جالب تسلط خود به استان حتی در نبودش را به نماش گذارد. وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز حتی یک روز نیز نبود که پیگیر امورات استان نباشم،بیان داشت: حتی با معاون عمرانی خود تماس گرفتم وگفتم فلان نانوایی در شهر تعطیل است،پیگیر مشکل مسافران باشید، مقداری قیمت گوشت و مرغ در ایام عید افزایش یافت با رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت تماس گرفتم و قدری از وی نیز گله مند شدم و در نهایت از رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان درخواست کردم مستقیما برای نظارت بر قیمت ها وارد شود. استاندار همدان با اشاره به فرماندار همدان گفت: وضعیت نانوایی های شهر همدان نسبت به پتانسل مراجعین آن رضایت بخش نیست و باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد. نیکبخت از معاون عمرانی خود درخواست کرد از اعضا ستاد تسهیلات سفر ها تجلیل کند و این ستاد همچنان برای پذیرش گردشگران فعال باشد. عید پرکار استاندار همدان در پایتخت اما استاندار همدان در ایام تعطیلات نیز در پایتخت در حال مذاکره با سرمایه گذاران و مسئولان بانک ها بوده به طوری که وی پنج سرمایه گذار بزرگ دیگر را برای سرمایه گذاری در استان ترغیب کرده و از حضور چند مدیر عامل بانک های کشور در اردیبهشت ماه در همدان خبر داد. نیکبخت با تاکید براینکه اگر فرض کنیم که تعطیلات است و کار مردم فراموش شود این یک مصیبت است بر لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی در استان تاکید کرد و بیان داشت: مدیران پاشنه کشیده به دنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باشند چراکه هیچ گونه کوتاهی را نمی پذیرم،اگر مدیری برادر تنی من باشد و به اجرای این سیاست ها کم توجهی کند از مجازات او صرف نظر نمی کنم، این یک کار شخصی نیست وظیفه است که بر عهده ما قرار گرفته است.

وی از تشکیل کارگروهی با محوریت معاونت سیاسی برای دریافت نظرات مدیران در طی دو هفته آینده در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی خبر داد. سخنان وی در خصوص لزوم عدم دریافت یارانه توسط افرادی که به آن نیاز ندارد با نظر سنجی از مدیران برای پیش قدم شدن در این امر همراه شد و اکثریت مدیران در جلسه با بالابردن دستان خود و دادن صلوات از گرفت یارانه اعلام انصراف کردند که این امر سریعا توسط سامانه اس ام اس ای وزارت کشور به مدیران ارشد سراسر کشور نیز اعلام شد. وی همچنین از حل مشکل پاداش پایان خدمت 172 نفر از بازنشستگان استان در فرردین ماه سال گذشته و سفر غریب الوقوع رییس اتاق بازگانی روسیه و سفیر ایران در روسیه در شنبه آتی به همدان برای ایجاد پیش زمینه حضور هیئت تجاری از همسایه شمالی استان خبر داد. * فرم هایی در پایان جلسه در خروجی سالن قرار داده شده بود تا مدیران با اعلام نام وشماره خود اعلام انصراف از دریافت یارانه را داشته باشند که در بین تنها 32 نفر اقدام به پر کردن آنها کرده بودند. *بازار دیدار دوستان پس از پایان جلسه همچنان ادامه داشت و مدیران با تجمع در مقابل درب ورودی پارکینگ این مجمتع در حال روبوسی و سلام و احوال پرسی بودند که اصحاب رسانه استان این فرصت را مغتنم شمرده و در حال مصاحبه آنان بودند.


۱۳۹۳/۱/۲۰ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن