تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811701041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح سخنگو درباره انصرافی ها از یارانه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: توضیح سخنگو درباره انصرافی ها از یارانه


سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: به نظر می رسد شمار انصراف دهندگان از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ ها، با پیش بینی دولت تا حدود زیادی منطبق باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پی انتشار آمارهای تائید نشده از نام نویسی ها و انصراف دهندگان دریافت یارانه نقدی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها این اخبار را رد کرد و گفت: هنوز آمار و اطلاعاتی درباره شمار افراد نام نویسی کرده یا انصراف دهندگان به دست نیامده است.

نجفی با بیان اینکه پس از پایان فرصت 10 روزه سازمان هدفمندی یارانه‌ ها برای نام نویسی یارانه نقدی، می توان آمار دقیق شمار انصرافی‌ها و نام نویسی شده ها را اعلام کرد، افزود: هر گونه آمار و اطلاعات در این زمینه را ستاد و یا سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام می کند. از این رو تاکید می کنم مراکز دیگری که در این چند روز، اعلام به ارائه برخی اعداد و ارقام در این خصوص نموده اند، مورد تایید ما نیست.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها افزود: از آنجا که روزهای 30 و 31 فروردین برای نام نویسی جا مانده‌ ها اختصاص یافته است، نمی توان گفت در روزهای مشخص برای گروه های تعیین شده، دقیق چه تعداد نام نویسی کرده و چه تعداد انصراف داده‌اند؛ بنابراین آمار نهایی پس از پایان مهلت نام نویسی جامانده‌ها مشخص می شود.

نجفی همچنین درباره واکنش به اقدام برخی کافی نت‌ ها و مراکز غیر رسمی نام نویسی دریافت یارانه نقدی، به دریافت رمز بانکی مردم در زمان نام نویسی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها فقط برای نام نویسی، کد ملی سرپرست خانوار و شماره حسابی را که یارانه به آن واریز می شود، می خواهد و فقط باید این دو اطلاعات وارد شود؛ اما در برخی موارد گزارش شده که از مردم رمز کارت، رمز اینترنتی اول یا دوم را می خواهند؛ این در حالی است که اصلا  برای نام نویسی، به رمز بانکی مردم نیازی نیست.
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها به مردم توصیه کرد هموطنانی که قصد نام نویسی با مراجعه حضوری دارند، فقط از طریق مراکز و درگاه های رسمی که دولت اعلام کرده، اقدام به نام نویسی کنند و دقت داشته باشند اگر کسی از آنها رمز بانکی یا اینترنتی خواست، قصد کلاهبرداری دارد و نباید اطلاعات درخواستی را به آنها بدهند.

وی درباره توزیع فرم های کاغذی در برخی کافی نت‌ها و اقداماتی نظیر پیش نام نویسی در این مراکز، تصریح کرد: مردم باید دقت داشته باشند که «نام نویسی اینترنتی» مبنای ماست و فرم کاغذی به هیچ وجه مورد قبول نیست. به خصوص فرم‌های کاغذی که در بازار خرید و فروش می شود، اصلاً مورد تائید سازمان هدفمندی یارانه ها نیست.

نجفی تاکید کرد: ممکن است در روستاهای سخت گذر، فرم های کاغذی را تیم های سیار شرکت پست توزیع کنند، اما در این موارد هم بارها به مردم هشدار داده ایم که به کسی اطمینان نکنند و فقط اطلاعات را در اختیار مامورهای شرکت‌ پست که دارای معرفی نامه رسمی پست هستند، قرار دهند تا از  نام نویسی شان مطمئن شوند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: توصیه ما به افراد و متقاضیان دریافت یارانه نقدی این است که نام نویسی اینترنتی مبنای ماست و خودداری از نام نویسی اینترنتی، به معنای انصراف از دریافت یارانه نقدی است؛ به همین علت مردم باید در زمان نام نویسی در مرکز تعیین شده حضور داشته باشند و از نام نویسی خود مطمئن شوند.


شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن