تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804677982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي مراکز جديد درماني و مجهز در سال جاري/ اعلام نتايج آزمايشگاهي از طريق ارسال پيامك


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مديرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت:
راه اندازي مراکز جديد "درماني" و مجهز در سال جاري/ اعلام نتايج آزمايشگاهي از طريق ارسال پيامك
كيان از راه اندازي مراكز درماني جديد و نوسازي مراكز قديمي در سال 93 خبر داد و گفت: هم اكنون حدود 30 پروژه ساختماني در سطح مراكز تحت پوشش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تعريف شده كه در سال جاري تعدادي از آنها به طور رسمي افتتاح مي شوند.


 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدجواد کيان مديرعامل سازمان بهداشت ودرمان وزارت نفت در نشست خبري با اشاره به ابلاغ سياست هاي كلي نظام سلامت از سوي مقام معظم رهبري در سال جاري، گفت: اگر اين سياست ها عملياتي شود، به زودي شاهد تحول چشمگير و مثبتي در حوزه سلامت خواهيم بود.

وي افزود: اختصاص منابع جديد به حوزه سلامت از محل صرفه جويي حاصل يارانه ها نيز به طور قطع مي تواند موجبات ايجاد تحول در حوزه سلامت كشور را فراهم كند.

كيان از تشكيل كارگروهي ويژه به منظور ابلاغ سياست هاي كلي نظام در حوزه سلامت در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد و افزود: اين كارگروه ضمن اصلاح سياست هاي سازمان و متناسب سازي آنها با سياست هاي اعلام شده از سوي مقام معظم رهبري، ابلاغ راهبردها و استراتژي هاي سازماني را نيز بر عهده دارند.

وي با اشاره به قدمت بيش از صد سال سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، گفت: متاسفانه در اين مدت به فضاي فيزيكي در اختيار سازمان توجه جدي نشده است اما در چند سال اخير با برنامه ريزي هاي انجام شده و تخصيص بودجه مناسب از سوي هيئت مديره شركت ملي نفت ايران، بازسازي كلي در سطح فضاهاي فيزيكي در دستور كار قرار گرفته است.

كيان از راه اندازي مراكز درماني جديد و نوسازي مراكز قديمي در سال 93 خبر داد و گفت: هم اكنون حدود 30 پروژه ساختماني در سطح مراكز تحت پوشش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تعريف شده كه در سال جاري تعدادي از آنها به طور رسمي افتتاح مي شوند.

كيان، تاکيد کرد: دي كلينيك اراك، بيمارستان سرخس، بيمارستان شاهين شهر، بيمارستان آغاجاري، پلي كلينيك و بيمارستان اصفهان، درمانگاه شاهرود (چهارشنبه هفته جاري افتتاح مي شود)، پلي كلينيك قم، ماهشهر و آزادي تهران از جمله مراكز درماني اي هستند كه در سال جاري به بهره برداري مي رسند.

گفتني است، پلي كلينيك آزادي تهران با 10 هزار متر زيربنا از جمله پروژه هايي است كه در راستاي ارائه خدمات موثر درماني به كاركنان صنعت نفت و خانواده هاي آنان در نيمه دوم سال جاري به بهره برداري مي رسد.

وي از بهره برداري از مراكز تله مديسين (پزشكي از راه دور) بهداشت و درمان چابهار، شيراز، خارگ و اهواز در سال جاري خبر داد و افزود: سيستم پزشكي از راه دور كه از برترين امكانات پزشكي روز دنياست به منظور ارائه خدمات مناسب بهداشتي و درماني و كاهش ميزان مراجعات بيماران طراحي شده است.

وي با بيان اينكه مركز تله‌مديسين ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان پايگاه مديريتي آموزشي فعاليت مي‌كند و بر عملكرد ساير مراكز نيز نظارت دارد، افزود: 100 مركز در كشور به منظور استقرار اين سيستم شناسايي شده كه تاكنون 25 مركز تجهيز شده اند.

كيان از امضا تفاهمنامه با يك شركت مخابراتي به منظور راه اندازي سيستم پزشكي از راه دور سيار (موبايل تله مديسين) خبر داد و گفت: به زودي شاهد استفاده از اين سيستم در آمبولانس ها خواهيم بود.

افتتاح پروژه هاي مسكوني خارگ و ماهشهر در سال جاري

وي با بيان اينكه در كنار احداث مراكز درماني، ساخت مراكز مسكوني نيز در دستور كار قرار دارد، افزود: امسال به منظور رفاه حال كاركنان صنعت نفت پروژه مسكوني خارگ و ماهشهر هم افتتاح مي شود اين در حالي است كه سال گذشته شاهد افتتاح مركز مسكوني آغاجاري بوديم.

كيان همچنين از آغاز ساخت پلي كلينيكي در شرق تهران، مسجدسليمان خبر داد و افزود: بيمارستان آبادان و گچساران نيز تا سال 1394 به بهره برداري مي رسد، ضمن اينكه ساخت پنج پلي كلينيك هم در اهواز برنامه ريزي شده است. ساخت يك پلي كلينيك را سازمان بهداشت و درمان و 4 پلي كلينيك را مناطق نفت خيز جنوب در تعهد دارد.

وي از تعريف اهداف كلان هفت گانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستاي افزايش رضايتمندي جمعيت طبي تحت پوشش اين سازمان خبر داد و ارتقا شاخص هاي سلامت، ارتقا سطح پاسخگويي به نيازهاي غير طبي بيماران، ارتقا كيفيت درمان و افزايش بهره وري، دانش محور بودن سازمان، ارتقا سطح ارتباط با دريافت كنندگان خدمات، افزايش توجه و ارتباط با كاركنان سازمان و مديريت بحران و مواجهه با فوريت ها را از جمله اين محورها عنوان كرد.

اعلام نتايج آزمايشگاهي از طريق ارسال پيامك

وي افزود: به زودي با همكاري مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، كاركنان مي توانند از طريق پيامك و برنامه هايي كه بر روي تلفن هاي همراه قابل نصب است، از نتايج آزمايش هاي خود آگاه شوند. 
 
 پيش شماره 1519 كاركنان ارتباطي مخاطبان با سازمان بهداشت و درمان

كيان پيش شماره 1519 را كانال ارتباطي كاركنان با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، معرفي كرد و گفت: مخاطبان سازمان در هر كجاي كشور به منظور ارتباط با سازمان و بيان نقطه نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود مي توان اين سامانه را شماره گيري كنند.  
 
وي همچنين از امكان مشاهده نتايج طب صنعتي كاركنان صنعت نفت از طريق فضاي سايبري و اينترنت خبر داد و گفت: تا به امروز پرونده درماني زيادي مربوط به انجام طب صنعتي كاركنان صنعت نفت وارد سيستم هاي رايانه اي شده است و به زودي كاركنان قادر خواهند بود تا پس از انجام معاينات مربوطه، با دريافت كد رهگيري به صورت مستقل وارد فضاي اينترنتي شوند و از نتايج مربوط به معاينات خود آگاه شوند.  

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن