تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798651483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار تالش: نیازمند همراهی و همدلی بیشتر در سال جدید هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار تالش: نیازمند همراهی و همدلی بیشتر در سال جدید هستیم آستارا - ایرنا ـ فرماندار شهرستان تالش گفت: برای خدمت صادقانه جهادی در حوزه اقتصاد و فرهنگ با همیاری مردم نیازمند همراهی و همدلی بیشتر در سال جدید هستیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی فتح اللهی روز پنجشنبه در جلسه اعضای ستاد سفرهای نوروزی شهرستان تالش افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در سال جدید و در راستای خدمات صادقانه به مردم همدل ، یکدل و همراه باشند تا نتیجه این همراهی به کام مردم شریف شیرین باشد.
وی با قدردانی از تلاش های اعضای ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی و با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: در سال جدید دستگاه های فرهنگی وظایف مهمتر و سنگین تری نسبت به سایر دستگاه ها دارند.
وی تاکید کرد: باید چنان تلاش کنیم که معیشت مردم نیز در کنار فرهنگ رونق یابد و این موضوع با عزم ملی و همسویی دستگاه ها فراهم خواهد شد.
فرماندار شهرستان تالش با تاکید بر احترام به قانون با ملاک قرار دادن تدبیر و امیدآفرینی در جامعه ، بر رفع موانع اجرای قانون در سالجاری برای شکوفائی اقتصادی تأکید کرد.
فتح اللهی با یادآوری ایثارگری جهادگران در جبهه های جنگ و کار در روستاها و مناطق محروم که برای خدا و عشق و ایثار صورت می گرفت ، اظهار کرد: تدبیر مقام معظم رهبری و رییس جمهوری با توجه به پیش بینی شرایط در اعلام اقتصاد مقاومتی ، در راستای رفع موانع و استقلال حداکثری کشور است.
فرماندار تالش کاهش تصادفات جرحی ، منجر به فوت و خسارت در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته در این شهرستان را ناشی از همراهی ، همکاری و همدلی مسوولان این شهرستان برشمرد و از اعضای جلسه ستاد اجرائی هماهنگی سفرهای نوروزی قدردانی کرد.
وی با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه از جمله وقوع طوفان و بارش برف و سرمای شدید در طول ایام نوروز در شهرستان تالش افزود: با تلاش و کوشش همه دستگاه ها، شهرداران ، بخشداران ، دهیاران و شوراهای اسلامی توانستیم این بحران ها را پشت سر بگذاریم.
فرماندار تالش با اشاره به گردشگرپذیر بودن این شهرستان بر ادامه کار ستاد اجرائی هماهنگی سفر در طول سال تاکید کرد و از مدیران و مردم شهرستان خواست تا نسبت به ارائه ایده ها و طرحهای گردشگری برای توسعه توریسم در منطقه اقدام کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش نیز با قدردانی از تلاش های اعضای ستاد اجرائی هماهنگی سفر از حضور دلسوزانه و مستمر نیروی انتظامی و پلیس راهور ، تلاشگران بخش درمان و خدمات اجتماعی و حمل و نقل و سایر اعضای ذیربط به ویژه شهرداری ها قدردانی کرد.
سیدجلال سیدمحمدی افزود: در طول ایام نوروز ما شاهد وزش طوفان و بادگرم و همچنین بارش غافلگیرانه برف بودیم که با تلاش مسوولان و با همراهی مردم به خوبی مدیریت شد.
وی با اشاره به اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها خواستار همراهی و همیاری تمام نهادهای مسوول شد و از افراد دارای تمکن مالی خواست برای کمک به توسعه همه جانبه کشور از ثبت نام دوره جدید دریافت یارانه ها صرف نظر کنند.
به گزارش ایرنا ، در این جلسه هر کدام از اعضای ستاد سفرهای نوروزی شهرستان تالش به ارایه گزارش کار خود در ایام تعطیلات نوروزی امسال پرداختند.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.ک/3
535/695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن