تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیب های اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها باید جدی گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت چابهار: آسیب های اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها باید جدی گرفته شود چابهار - ایرنا - امام جمعه موقت چابهار با اشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی، گفت: با توجه به مشکلات فراوان مرحله اول اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برای دولت و مردم، لازم است آسیب شناسی اجرای آن از سوی دولت جدی گرفته شود.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈاحمد علی قاسم زاده ˈ در خطبه های نمازجمعه امروز چابهار با تصریح بر اینکه لازم است افراد برخوردار از تمکن مالی از ثبت نام و گرفتن یارانه خودداری کنند، افزود: اجرای قانون هدفمندی یارانه در راستای کمک و بهبود به وضعیت افراد نیازمند جامعه و همچنین ساماندهی مدیریت مصرف انرژی در کشور بود که متاسفانه فاز اول آن به درستی اجرا نشد که هم اینک مشکلات آن گریبان دولت و مردم را گرفته است.
امام موقت چابهار همچنین به سفر ریاست جمهوری در هفته آینده به استان سیستان و بلوچستان و به ویژه چابهار اشاره و اظهار امیدواری کرد در این سفر به ظرفیت های این منطقه راهبردی توجه ویژه شود.
وی در ادامه با اشاره به صدور قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا گفت: دشمن در دشمنی خود کم نمی گذارد و این قطعنامه اروپایی خیال پردازانه بود اگرچه ارزش قانونی و حقوقی نداشته و نیازی به پرداختن ندارد چراکه همگان قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی و همچنین استواری ملت ایران در راستای حفظ ارزش ها و آرمان های آن را می دانند.
قاسم زاده تصریح کرد: اروپایی ها باید متوجه باشند که چه چیزی را از دست می دهند و با این رفتارشان بیشترین ضرر را متحمل خواهند شد.
امام جمعه موقت چابهار با اشاره به فرا رسیدن روز تکریم مادران شهدا تاکید کرد: در همه ایام باید از مقام و منزلت مادران شهدا و ایثارگران تجلیل شود چراکه بردباری و صبر آنها مثال زدنی است.
وی به سالروز تولد عطار نیشابوری در 25 فروردین ماه اشاره و گفت: باید با تحقیق در نوشته های این عارف مسلمان کنکاش کرد که چه گفته و چه آرمان و ارزش هایی را ترسیم کرده است.

س.ن1744/2729
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن