تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط و نشان پوتین برای سران ۱۸ کشور اروپایی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خط و نشان پوتین برای سران ۱۸ کشور اروپایی


سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه در نشست شورای امنیت این کشور گفت، نامه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به سران ۱۸ کشور اروپایی تحویل آنها شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نوو اوگاریو (روسیه)، لاوروف در این نشست به پوتین گفت که این نامه به سران کشورهایی که از اوکراین گاز روسیه را دریافت می کنند، تحویل داده شده است. به گفته وی سفیران روسیه در این کشورها روز پنجشنبه  این نامه ها را تحویل داده اند.

لاوروف
                            لاوروف با بیان این که سران اروپایی تاکید کرده اند این نامه را به دقت بررسی خواهند کرد، ابراز امیدواری کرد، واکنش رهبران اروپایی سازنده باشد.

دمیتری پسکوف
                  دمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه  هم امروز جمعه اعلام کرد، سران اروپا هنوز به درخواست ولادیمیر پوتین برای گفتگوهای فوری به منظور رفع ابهامات درباره بدهی اوکراین به مسکو بابت خرید گاز طبیعی و پیامدهای احتمالی آن بر صادرات، پاسخ نداده‌اند.
  پس از آنکه آمریکا، روسیه را به استفاده از انرژی به عنوان یک ابزار ارعاب متهم کرد،  روسیه به این اتهام واکنش نشان داد و اعلام کرد آمریکا، مشتری روسیه نیست و بهایی که مسکو بابت صادرات گاز از کیف دریافت می‌کند، ربطی به واشنگتن ندارد.
  از هنگام برکناری رئیس جمهوری حامی روسیه در اوکراین توسط نیروهای هوادار غرب در ماه فوریه، روسیه قیمت گاز صادراتی خود را به اوکراین دو برابر کرده است.
 
ولادیمیر پوتین
پوتین دیروز پنجشنبه با ارسال نامه‌ای برای سران 18 کشور اروپایی که گاز روسیه را می‌خرند، هشدار داد، اگر این کشور صادرات به اوکراین را به علت  پرداخت نکردن بدهی‌های این کشور قطع کند، ممکن است صادرات به اروپا نیز مختل شود. پوتین همچنین پیشنهاد گفتگو درباره  آن‌ چه که وی اوضاع اضطراری خواند، مطرح کرد.
  دمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد: «تا این لحظه، هیچ پاسخی دریافت نشده است».
  وی با اعلام این که گفتگو با آمریکا بی‌فایده خواهد بود، افزود مذاکره با اتحادیه اروپا «بدون مشارکت کشورهای مشتری، کامل نخواهد بود».
  این سخنان نشان می‌دهد که مسکو نمی‌خواهد به تنهایی با اتحادیه اروپا مذاکره کند.
  پسکوف در پاسخ به انتقادات آمریکا نیز اعلام کرد: «درک ارزیابی‌های آمریکا از عادلانه یا ناعادلانه بودن قیمت، دشوار است، زیرا این ارزیابی توسط طرفی ثالث ارائه می‌شود که هیچ ارتباطی با بازار گاز اروپا ندارد».
 


جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن