تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814759553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه ضد ایرانی اتحادیه اروپا خوش‌خدمتی آنها برای صهیونیست است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



در بیانیه اساتید و طلاب حوزه علمیه شاهرود بیان شد؛
بیانیه ضد ایرانی اتحادیه اروپا خوش‌خدمتی آنها برای صهیونیست است خبرگزاری رسا ـ اساتید، روحانیان و طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان شاهرود با صدور بیانیه‌ و برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز حرکت مداخله‌جویانه و گستاخانه مسؤولان اتحادیه اروپا در تدوین و انتشار بیانیه ضد ایرانی را خوش‌خدمتی آنها در برابر اربابان صهیونیست‌شان دانسته و آن را محکوم کردند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، علما و روحانیان حوزه‌های علمیه این شهرستان در بیانیه خود ضمن قدردانی از موضع‌گیری مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم، با اشاره به اینکه  دولت‌مردان و دستگاه دیپلماسی کشور همواره باید در ارتباط با دیگر دولت‌های و نهاد‌های بین المللی بر مبنای اصل عزت ملت ایران حرکت کنند، خواستار برخورد مناسب و قاطع مسؤولان نسبت به این حرکت مداخله‌جویانه شدند.
 در این بیانیه آمده‌است سران اتحادیه اروپا با این حرکت وقیحانه، سخیف و غیر مسؤولانه بار دیگر کینه ورزی و دشمنی و عدم صداقت خود به ملت ایران و سرسپردگی کشورهای اروپایی به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را به اثبات رساندند.
 صادر کنندگان این بیانیه موارد ذکر شده در  قطعنامه اتحادیه اروپا همچون اجرای بی کم و کاست قطعنامه ژنو، آزادی فتنه گران، غیر دموکراتیک دانستن انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، لزوم ملاقات هیئت های نمایندگی اتحادیه اروپا با فتنه گران داخلی است، ناشی از کج فهمی و خوش خیالی نمایندگان این اتحادیه و عدم شناخت آنها از کشور و ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران دانسته و محکوم کردند.
 این بیانیه می‌افزاید: حرکت سخیف اتحادیه اروپا در صدور این بیانیه نشانه رفتار استعماری و استکباری گذشته و حال این کشورها است، ولی دنیای غرب باید بداند دوران استعمارگری به اتمام رسیده و در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران تحت زعامت رهبری مقتدر خود و همراهی ملتی هوشیار، همواره آماده جانفشانی در راه تعالی اهداف مقدس جمهوری اسلامی بوده و هرگز تسلیم یاوه گویی ها و زیاده خواهی های استکبار و ایادی آنها نخواهد شد.
 در ادامه این بیانیه آمده است: سران اتحادیه اروپا و دول مختلف عضو آن بهتر است به‌جای دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشور‌های جهان و نسبت دادن مسائل غیر واقعی به دولت‌ها و ملت‌های آزاده به فکر حل مشکلات و بحران‌های اقتصادی و اخلاقی منطقه خود باشند که روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود.
 اساتید، روحانیان و طلاب حوزه‌های علمیه شاهرود در بخش پایانی این بیانیه اقدام اتحادیه اروپایی را فاقد هرگونه ارزش و اعتبار و تنها دخالت در امور داخلی کشورمان دانسته و به مقامات اروپایی نسبت به تکرار این اشتباهات هشدار دادند و مسؤولان سیاست خارجی خواستند با پیگیری مجدانه موضوع و پاسخی در خور از تکرار این گونه موارد جلوگیری کنند./977/پ203/ب


۱۳۹۳/۱/۲۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن