تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814657268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سینما ، فرهنگ ایران را به تمام جهان منتقل می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سینما ، فرهنگ ایران را به تمام جهان منتقل می کند کاشان- ایرنا، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: صنعت سینما می تواند فرهنگ و تمدن ایران را به تمام نقاط دنیا منتقل کند.


حبیب ایل بیگی روز پنجشنبه در دیدار با شهردار کاشان اظهار کرد: دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران پشتوانه قوی برای سینمای کشور محسوب می شود و به برکت انقلاب اسلامی این دفاتر مانند یک چشمه جوشان در اقصی نقاط کشور هنرمند فیلم ساز را در خود پرورش می دهد.
وی افزود: انجمن سینمای جوانان ایران تنها مرکز سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با داشتن 59 دفتر در کشور در کشف افراد مستعد و ارائه آموزش های سینمایی تلاش می کند.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران تصریح کرد: شهرهای عادی و گمنام کشور امروزه بواسطه حضور دفاتر انجمن سینمای ایران و تلاش هنرمندان فیلم ساز توانسته با حضور در جشنواره های داخلی و خارجی نام خود را بر سر زبان ها بیاورد.
ایل بیگی اظهار کرد: در دولت تدبیر وامید سینما دوباره رونق گرفته و دیجیتالی شدن سالن های سینمای کشور معادلات اکران را برهم زده و همه فیلم های سینمایی بدون تاخیر و همزمان با تهران نمایش داده می شود.
وی دفتر انجمن سینمای جوانان در کاشان را یکی از انجمن های برتر کشور در عرصه تولید فیلم دانست و افزود: در صورتی که مسوولان این شهر بتوانند از این سرمایه پویا و توانمند بهره ببرند، هنرمندان با تولیدات خود در عرصه فیلم سازی خواهند درخشید.
ایل بیگی با بیان اینکه توجه مسوولان مسیر پیشرفت هنرمندان را در همه زمینه ها هموار می سازد، خاطرنشان کرد: امیدوارم انجمن سینمای جوانان ایران بتواند با کمک شهرداری کاشان یک دفتر مجهز و مستقل در این شهر هنرپرور فراهم سازد تا هنرمندان و فیلم سازان کاشانی بتوانند بدون هیچ دغدغه ای در عرصه فیلم سازی کشور فعالیت کنند.
شهردار کاشان نیز در این نشست با اعلام آمادگی از میزبانی این شهرستان در برگزاری جشنواره های ملی و منطقه ای فیلم وعکس گفت: با توجه به اینکه کاشان یکی از نقاط گردشگرپذیر است، می توان از این امتیاز ویژه در برگزاری هرچه بهتر جشنواره های مدنظر انجمن سینمای جوانان ایران استفاده کرد.
سید محمدناظم رضوی در ادامه تصریح کرد: بافت سنتی کاشان باعث شده این شهر تبدیل به یک شهرک سینمایی سنتی و واقعی در کشور شود و از این پتانسیل می توان در تولید فیلم های مستند و کوتاه برای هویت بخشی فرهنگ این سرزمین استفاده های لازم را برد.
وی با اعلام آمادگی برای امضای یک تفاهم نامه همکاری بین شهرداری با دفتر انجمن سینمای جوانان در کاشان خاطرنشان کرد: با کمک هنرمندان فیلم ساز کاشانی شهرداری می تواند در معرفی فرهنگ و تمدن هفت هزار ساله این شهرستان و توسعه برنامه های فرهنگ شهروندی اقدامات ثمربخشی را انجام دهد.
7565/545
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن