تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814796115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهاد نکاح ارتباط صهیونیستی را فاش کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جهاد نکاح ارتباط صهیونیستی را فاش کرد


دختر عربستانی که به نام «جهاد نکاح» به سوریه رفته بود از ارتباط جبهه تروریستی النصره با رژیم صهیونیستی پرده برداشت. این دختر سعودی با افشای رابطه سرکرده جبهه النصره با افسران صهیونیستی از حضور خود به همراه این فرد در سرزمینهای اشغالی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نوشته روزنامه «آیدین لیک» ترکیه یک دختر عربستانی به نام «عایشه البکری»، تاکید کرد ابومحمد الجولانی رهبر جبهه النصره در سوریه اطلاعات خود را از افسران اسرائیلی دریافت می کند. این دختر پانزده ساله سعودی تاکید کرد در مدت حضور خود در سوریه با صدها نفر از اعضای جبهه النصره از جمله الجولانی رهبر این گروه به نام «جهاد نکاح»، روابط جنسی داشته است.
افشای ارتباط سرکرده النصره با صهیونیستها
عایشه البکری فاش کرد به همراه الجولانی به فلسطین اشغالی سفر کرد تا الجولانی با شماری از افسران اسرائیلی دیدار کند. البکری افزود: من باردار شده بودم و الجولانی خودش را پدر او می دانست. پس از آنکه شاهد فرار مجاهدین در برابر پیشروی ارتش سوریه بودم، تصمیم گرفتم به کشورم بازگردم.
افشای ارتباط سرکرده النصره با صهیونیستها
برای مشاهده روزنامه «آیدین لیک» بر روی این لینک کلیک کنید.


پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن