تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815386378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار اردکان: پرسشگری در جامعه باید احیا شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار اردکان: پرسشگری در جامعه باید احیا شود یزد- ایرنا- فرماندار اردکان گفت: دانشجویان باید در عمل احساس کنند شرایط عوض شده و نشاط اجتماعی بازگشته و باید پرسشگری در جامعه احیا شود .


به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، ˈ حسین اسماعیلی ˈ در دیدار با رئیس و مسئولان دانشگاه اردکان به بیان دغدغه های خود در حوزه آموزش و بویژه سطح آموزش عالی در شهرستان پرداخت.
وی در ابتدا با اشاره به نام گذاری سال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، هدفمندی یارانه ها را یکی از اساسی ترین موضوعات در حوزه اقتصاد کشور عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود بتوان در اجرای مرحله دوم این طرح، کاستی های مرحله ی اول را جبران کرد.
فرماندار اردکان سپس با اشاره به راه اندازی دانشگاه اردکان در چند سال اخیر، به پیگیری های مجدانه نماینده شهرستان در این زمینه اشاره و اظهار امیدواری کرد تا کمک های وی در ارتقای سطح کیفی این دانشگاه ادامه داشته باشد .
اسماعیلی با انتقاد از نابسامانی های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور در اواخر دولت دهم، خاطرنشان کرد: تغییرات سیاست های اقتصادی، عدم وحدت و جنگ روانی و رسانه ای دشمن از جمله مهم ترین چالش های کشور در این دوره بود که خوش بختانه حضور گسترده، پرنشاط و باصلابت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، توطئه های دشمنان علیه کشورمان را نقش بر آب کرد و امروز، شاهد گره گشایی های خوبی در زمینه کاهش نسبی تورم، موفقیت های بزرگ در حوزه های سیاست داخلی و خارجی و از همه مهم تر، اتحاد و انسجام در بین مردم هستیم.
فرماندار اردکان در ادامه با تشکر از تلاش های ˈ غفوری چرخابˈ رئیس دانشگاه اردکان گفت: معتقدم با توجه به رشد صنعتی شهرستان، ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید پررنگ تر و محکم تر شود و از مسئولان دانشگاه اردکان خواست به صورت جدی برنامه هایی تدوین کنند تا این امر، بهتر و سریع تر اتفاق بیفتد.
اسماعیلی به مسئولان دانشگاه اردکان یادآور شد: دانشجویان باید در عمل احساس کنند شرایط عوض شده و نشاط اجتماعی بازگشته و باید پرسشگری در جامعه احیا شود، چرا که در محیط بسته، علم و دانش رشد نخواهد کرد.
وی سپس به بحث توسعه متوازن در شهرستان پرداخت و گفت: ورود صنایع به اردکان، علاوه بر آن که محاسن زیادی داشته است؛ مضرات و معضلاتی را نیز به بار آورده که در صورت عدم چاره اندیشی، ممکن است ما را با مشکلات عدیده ای در آینده ای نزدیک مواجه سازد.
این مقام مسئول به بحث آلایندگی صنایع و حضور کارگران غیربومی اشاره و خاطرنشان کرد: ورود غیربومی ها به شهرستان، معضلات امنیتی، فرهنگی و... را به دنبال خواهد داشت و تمام دستگاه های مسئول باید این تهدیدها را به فرصت تبدیل نمایند.
فرماندار اردکان در پایان، اظهار امیدواری کرد تا با همت دانشگاهیان، اتاق فکری از نخبگان و تحصیل کردگان تشکیل شود و در قالب کارگروه های مختلف، مواهب صنایع را به شهرستان هدیه کند.
در حاشیه این دیدار، ˈ مهدی ناظمی اردکانیˈ به عنوان رئیس اتاق فکر و مسئول ایجاد بانک اطلاعات نخبگان شهرستان معرفی شد.ک/3
7544/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن