تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815273567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي آزمايشي فرستنده هاي ديجيتال DVB-T


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در صداو سيماي مركز سمنان انجام شد؛
راه اندازي آزمايشي فرستنده هاي ديجيتال DVB-T
فرستنده هاي ديجيتال DVB-T در برخي مناطق استان سمنان بطور آزمايشي راه اندازي شد .


به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي فرستنده هاي ديجيتال DVB-T شهرستان گرمسار با مناطق تحت پوشش گرمسار ، مناطق جنوب و جنوب شرق با پوشش جمعيتي 45000 نفر ، شهرستان ميامي با مناطق تحت پوشش ميامي ، ابراهيم آباد و ري آباد با پوشش جمعيتي 10000 نفر ، شهرستان آرادان با مناطق تحت پوشش آرادان و روستاهاي اطراف با پوشش جمعيت 9000 نفر ، بخش ايوانكي با مناطق تحت پوشش ايوانكي ، چشمه نادي ، گاستانك و علي آباد با پوشش جمعيتي 8000 نفر ، كلاته خيج از ايستگاه كوه قاسم با مناطق تحت پوشش كلاته خيج ، ابر ، پادگان چهل دختر ، محمدآباد ، كلاته اسد ، جودانه ، مناطق غرب ميامي و روستاهاي پشت بسطام با پوشش جمعيتي 17000 نفر و حسين آباد كالپوش با مناطق تحت پوشش حسين آباد با پوشش جمعيتي 7000 نفري بطور آزمايشي آغاز شده است .
پس از بررسي و رفع نواقص احتمالي در دوره آزمايشي ، فرستنده هاي ديجيتال اين مناطق بصورت رسمي افتتاح خواهد شد و مردم اين مناطق مي توانند 20 شبكه تلويزيوني و 20 شبكه راديويي را با كيفيت تر از گذشته و به صورت ديجيتال دريافت كنند  . در حال حاضر پوشش جمعيتي ديجيتال استان سمنان 78 درصد است .
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن