تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813245129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دادگستری جیرفت بر توجه به انضباط اداری تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دادگستری جیرفت بر توجه به انضباط اداری تاکید کرد جیرفت - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه، نبود انضباط اداری است که باید مورد توجه همه مسوولان مربوط قرار گیرد.


به گزارش ایرنا، احمدعلی انجم روز شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان افزود: تحقق شعار امسال که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان شده در حوزه کاری همه قرار دارد و باید با حساسیت ویژه به آن توجه شود.
وی با اشاره به شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و سند جامع دارد که در همه عرصه ها برای نهادها و سازمان ها وظایف آنها مشخص شده است که اگر هر فردی به وظایف خود عمل کند وضعیت متفاوت خواهد شد.
وی گفت: اگر به بخش دوم سخنان رهبر معظم انقلاب که مدیریت جهادی است، نگاه کنیم همه ما باید به عنوان مدیر به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کنیم که اگر چنین شود اوضاع متفاوت خواهد شد.
انجم روز خاطرنشان کرد: اگر هر مدیری به این نحو عمل کند بازخورد لازم را در جامعه خواهد داشت و به دنبال آن کارمند هر اداره نیز باید مشکلات اداره خود را ببیند و اگر همه با دقت و دلسوزانه کار خود را انجام دهند، تاثیر مطلوبی در مسایل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می تواند داشته باشد و اگر در گذشته این گونه عمل می شد مشکلات امروز ما به این نحو نبود.
وی گفت: باید همه نهادهای فرهنگی اندیشه اسلامی و دینی را با روش های خاص در دستور کار خود قرار دهند زیرا در این صورت شاهد خروجی خوبی خواهیم بود.
وی تصریح ک رد: شعار سال جاری یک هشدار است، مردم همیشه در صحنه هستند و مسئولان باید حضور جدی داشته باشند.
نماینده مطبوعات در شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان هم گفت: پاسخگو بودن به شب هات دینی، برقراری پیوند بین مسجد و منازل، مشارکت در فعالیت های گروهی و غیره تاثیر فراوانی در جذب جوانان به مساجد خواهد داشت.
بختیار مجاز با اشاره به راه های جذب جوانان به مساجد افزود: فضای مسجد بسیار مهم است و تمیزی مسجد جاذبه ایجاد می کند لذا وضعیت مسجد باید زیبنده باشد، زیرا فضای فیزیکی مسجد می تواند تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد.ک/2
7444/8154/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن