تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816162315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم اندازی روشن فراروی ایران اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: چشم اندازی روشن فراروی ایران اسلامی
اصولا در هر جامعه ای دو رکن سابقه مدیریتی و شعار کاندیداها برای حال و آینده، مبنای مهمی در انتخاب دولت ها به شمار می روند که در مورد دوم، معمولا دولت ها یا ادامه وضع مطلوب موجود را وعده می دهند و یا تغییر وضع نامطلوب را.
آفتاب- حسین نوبخت: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، هرچند سابقه مدیریتی تیم پیروز در انتخابات، بویژه در شرایط سخت کشور، قابل دفاع و غیرقابل اغماض بود اما آنچه که بیش از هر چیز دیگری در انتخاب مردم تاثیرگذار شد اعتماد به توان دولت جدید در تغییر وضع نابسامان اقتصادی و بهبود موقعیت بین المللی کشور بود.


تقارن انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، با هدف گذاری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای سال 1392، انتظار همگان را برای ایجاد تحول در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور از طرف دولت تدبیر و امید بالاتر برد. هرچند ایجاد تحول مشهود در چنین عرصه هایی معمولا مستلزم زمان طولانی است اما عملکرد بسیار خوب تیم مذاکره کننده هسته ای با اتکا به راهبرد نرمش قهرمانانه و مهمتر از آن، برگزاری افتخارآمیز انتخابات ریاست جمهوری که بازیگران اصلی آن خود مردم بودند جلوه کاملی از حماسه سیاسی را به نمایش گذاشت.


در ادامه این روند نیز امید بسیاری می رود در سال 93، توافق نهایی هسته ای میان ایران و گروه 1+5 انجام گیرد تا ضمن اعاده تمامی حق و حقوق قانونی کشور، جهانیان به وضوح حق صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسند.


همچنین با پیش بینی ادامه روند ارتقاء جایگاه بین المللی کشور در سایه دیپلماسی فعال و رویکرد تعامل با جهانیان در چارچوب اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتظار زیادی می رود تا شاهد گسترش حضور ایران در متن معادلات سیاسی منطقه ای و جهانی باشیم. کمااینکه در چند ماه اخیر، کشور میزبان بسیاری از هیأت های بلندپایه سیاسی از اقصا نقاط جهان بوده است.


در حوزه اقتصادی اما، تحولات با سرعت ملایم تری انجام گرفت که البته اقتضای انجام امور اقتصادی و زیربنایی همین است. اگرچه آزادسازی بخشی از دارایی های بلوکه شده و لغو برخی تحریم ها در چارچوب توافق هسته ای، انضباط مالی تیم اقتصادی دولت و ارائه به موقع بودجه سال 93 کشور، تقویت پول ملی، کنترل قیمت ارز، ثبات قیمت طلا، تثبیت قیمت مسکن، کاهش رشد تورم.... مواردی نیستند که بتوان به سادگی از آنها چشم پوشی کرد اما به نظر می رسد در سال جدید نیز شاهد اتفاقات بزرگ اقتصادی در سطح ملی خواهیم بود.


آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها با هدف اجرای درست و قانونی آن، اتمام بخش بزرگی از طرح های زیربنایی ناتمام کشور، حمایت از تولید داخلی که در طول سال های گذشته دچار صدمات بزرگی شد... از جمله محورهای اقتصادی دولت تدبیر و امید در سال جدید خواهد بود.


سالی را آغاز نموده ایم که رهبر معظم انقلاب، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری نموده اند. با توجه به ویژگی های بودجه امسال که با محوریت اقتصاد مقاومتی تنظیم و در موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی شد به نظر می رسد در سال 93 اقتصاد ایران از رکود چندساله خارج شده و رشد مثبت را تجربه کند.


در حوزه فرهنگی نیز ارتباط گسترده اعضای دولت یازدهم با مراجع آیات عظام، بستری مناسب جهت توسعه فرهنگ فاخر ایرانی- اسلامی و شکوفایی بیش از پیش آن فراهم آورده است.


در این میان بدون تردید برخی ضعف ها نیز وجود داشته است که البته یقین داریم با پشتکار مسوولان، حمایت ملت و راهنمایی های ارزشمند رهبر انقلاب، هر روز بهتر از دیروز خواهیم بود.



مطالب مرتبط
روحانی: در بخش های آب و برق باید به سطح اطمینان پایدار برسیم
محسن هاشمی: هنوز راه درازی باقیست


تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن