تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت ایران اسلامی در گرو تحقق رهنمودهای رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین ححت الاسلام عابدینی:
عزت ایران اسلامی در گرو تحقق رهنمودهای رهبری است
قزوین- خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت قزوین گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی در گرو تحقق شعار امسال و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری است و از مسئولان انتظار داریم در این مسیر برنامه ریزی و تلاش کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: عزت و عظمت ایران اسلامی در گرو عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری است و اگر به این دستورات عمل کنیم راه سعادت را هموار خواهیم کرد.

وی افزود: از همه مسئولان انتظار داریم برای تحقق شعار امسال برنامه‌ریزی کنند و این کار مهم را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه مبارزه با تحریم دشمنان است و در شرایطی که استکبار جهانی با فشار اقتصادی درصدد آسیب زدن به نظام اسلامی است باید با اتکاء به اقتصاد مقاومتی خود را در برابر آسیب‌ها مصون کنیم.

حجت الاسلام عابدینی ضرورت کنترل قیمتها در بازار را یادآورشد و بیان کرد: مسئولان ذیربط باید با کنترل قیمت‌ها اجازه ندهند برخی افراد از موقعیت‌ها سوء استفاده کرده و به مردم فشار مضاعفی را با افزاتیش بی رویه قیمتها تحمیل کنند.

فرهنگ امر به معروف در جامعه نهادینه شود وی در ادامه گفت: باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهایدنه شود تا بتوان از ناهنجاری‌ها جلوگیری کرد. امام جمعه موقت قزوین اظهارداشت: پرهیز از خرافات و باورهای غلط می تواند موجب غنای فرهنگی شود و اگر بتوانیم فرهنگ خود را تقویت کنیم به اقتصاد جامعه هم کمک کرده ایم. عابدینی بیان کرد: اگر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج شود دیگر کسی جرات نخواهد کرد به آمر به معروف تعرض کند. وی با گرامیداشت یاد شهید طلبه بسیجی علی خلیلی گفت: در جامعه باید بسترسازی مناسبی برای امر به معروف صورت گیرد تا شاهد توسعه منکر و کارهای نابهنجار نباشیم. خطیب جمعه قزوین در خصوص وضعیت کشورهای منطقه هم اظهارداشت: در کشور مصر در شرایطی که مردم در برابر حکومت استکباری حسنی مبارک قیام کردند امروز نظامی دیگری قصد روی کار آمدن دارد که می خواهد همان مسیر دیکتاتور سابق مصر را ادامه دهد که باید مردم این کشور هوشیار باشند و در جاده انحراف قرار نگیرند. حجت الاسلام عابدینی با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی هم گفت: با رای 98.2 درصدی مردم به جمهوری اسلامی وابستگی امت به نظام اسلامی نشان داده شد و این پشتوانه بزرگترین حامی نظام‌ است. وی افزود: در این روز پرچم لا اله الا الله در کشور ایران به اهتزاز درآمد و حکومت اسلامی شکل گرفت که باید از این نعمت الهی بخوبی صیانت کنیم.


۱۳۹۳/۱/۸ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن